اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت‌ انجمن‌ها در زمینه مقابله با مواد مخدر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان گفت: باید از ظرفیت‌های انجمن‌های اولیا و مربیان به عنوان شبکه عظیم اجتماعی در راستای آگاه‌سازی جامعه و خطراتی که دانش‌آموزان را در زمینه مواد مخدر تهدید می‌کند بیشتر استفاده کرد.

استفاده از ظرفیت‌ انجمن‌ها در زمینه مقابله با مواد مخدر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ذکرالله کاظمی ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان زنجان، اظهار داشت: ضروری است که از ظرفیت هفته نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از گسترش مواد مخدر در شهرستان استفاده کرد.
وی با اشاره به همایش پیاده‌روی با حضور خانواده‌های زنجانی در این هفته، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت حضور مردم در راستای فرهنگ‌سازی مناسب برای جلوگیری از دچار شدن مردم به مشکلات بیشتر در این خصوص استفاده کرد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زنجان توزیع بروشور و اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص مضرات مواد مخدر را خواستار شد و افزود: ضروری است مردم با مضرات مواد مخدر بیشتر تلاش شوند.
وی یادآور شد: برگزاری جلسات تخصصی در خصوص نحوه پیشگیری از اعتیاد و گسترش آن در جامعه به ویژه در میان نسل جوان ضروری است و باید در زمینه سالم‌سازی جامعه تلاش شود.
کاظمی بر همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص رفع مشکلات جامعه در زمینه مواد مخدر تاکید کرد و افزود: رفع مشکلات جامعه از ضروریات هر جامعه محسوب می‌شود.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های انجمن اولیا و مربیان مدارس ، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های این شبکه عظیم اجتماعی در راستای آگاه‌سازی جامعه و خطراتی که دانش‌آموزان را تهدید می‌کند بیشتر استفاده کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های اولیای دانش‌آموزان، مربیان، مدیران و معلمان در راستای آگاه سازی جامعه دانش‌آموزی مشکلات مختلف در این راستا کاهش یافته و برنامه‌ریزی‌های مناسب‌تری انجام می‌شود.
وی با تقدیر از اعضای شورای مواد مخدر گفت: باید از ساز و کارها، طرح‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی با برگزاری جلسات هدفمند در راستای کاهش استفاده از مواد مخدر در جامعه استفاده کرد.
کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چهار کمپ مجاز اعتیاد در سطح شهرستان زنجان فعال هستند، بیان داشت: بازدید از کمپ‌های شهرستان در دستور برنامه‌های فرمانداری قرار دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول