اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست امسال؛

221 کیلوگرم مواد مخدر در کردستان کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان کردستان از کشف و ضبط 220 کیلو و 806 گرم انواع مواد مخدر در نیمه نخست امسال در این استان خبر داد.

221 کیلوگرم مواد مخدر در کردستان کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی طولابی ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران در سنندج، اظهار داشت: کشفیات مواد مخدر در شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 38 درصدی برخوردار بوده است.
وی ضمن اشاره به افزایش سه درصدی دستگیری اعضای باندهای بزرگ قاچاق در استان در طول این مدت از سال جاری، از دستگیری یک‌هزار و 916 نفر قاچاقچی در نیمه اول امسال در استان خبر داد.
به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان کردستان، تریاک، حشیش و شیشه بیشترین مواد مخدر مکشوفه در استان در سال جاری بوده است.
طولابی افزود: امسال علاوه بر اجرای سه مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح استان کردستان، شش مرحله پاکسازی نیز در تمامی شهرستان‌های استان به منظور مقابله با سوداگران مرگ توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انجام شده است.
وی همچنین از اجرای چهارمین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان سنندج خبر داد.
به گفته وی، در این مرحله که به مدت دو روز در مناطق حاشیه شهر سنندج برگزار شد، 18 نفر از عوامل تهیه و توزیع خرده مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی کردستان همچنین از شناسایی و متلاشی شدن یک باند قاچاق در جریان اجرای این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: اعضا این باند دستگیر و دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر متعلق به آنان توقیف شد.
طولابی در پایان از مقابله جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان با عوامل تهیه، نگهدارنده و توزیع کننده انواع مواد مخدر در سطح استان خبر داد و گفت: این یگان از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌ورزد و برای موفقیت بیشتر نیازمند همکاری و مشارکت بیشتر مردم هستیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول