اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس دستورالعمل دیوان محاسبات؛

پرداخت حق نوار مرزی فقط در چارچوب قانون مجاز است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: براساس دستورالعمل دیوان محاسبات پرداخت حق نوار مرزی به کارکنان خلاف است مگر در مناطقی که در قانون آمده است.

پرداخت حق نوار مرزی فقط در چارچوب قانون مجاز است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر اظهار کرد: پرداخت حق نوار مرزی باید بر اساس قانون صورت می‌گیرد و آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که حق نوار مرزی را پرداخت کرده‌اند باید این مبلغ را بازپس گیرند. 
وی اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی موظفند در زمینه مستندسازی همه املاک خود اقدام و به سازمان امور اقتصادی و دارایی اعلام کنند. 
استاندار بوشهر با تاکید براینکه فرمانداری‌ها اعتبارات فنی و حرفه‌ای را در اعتبارات امسال خود ببینند و رسیدگی کنند، افزود: اشتغال یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که لازمه آن کسب مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است و این کار از طریق سازمان فنی و حرفه‌ای باید انجام شود.
وی گفت: ظرفیت‌های برنامه پنجم توسعه بالا است و مسئولان با مطالعه قانون برای احصای این ظرفیت‌ها تلاش کنند.
جهانبخش عنوان کرد: با تلاش مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان بوشهر از نظر سهم اعتباری در کشور در سال جاری بعد از استان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و فارس جایگاه پنجم را در کشور دارا است.
وی تصریح کرد: براین اساس با تلاش مضاعف مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سال 91 نیز باید یک خیزش چند برابری را داشته باشیم.
جهانبخش با بیان اینکه کار بودجه سال 91 نیز در مجلس شورای اسلامی آغاز شده است، بیان کرد: تا پایان مهر ماه مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند مشکلات اعتباری سال 91 را اعلام کنند تا با استفاده از این فرصت سهم اعتباری استان را در سال آینده ارتقا بخشیم.
در این نشست مقرر شد شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان برای پیگیری و جذب اعتبارات ماهانه یک بار در استان تشکیل شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول