اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

مبارزه با قاچاق نیازمند ساز و کارهای قانونی است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: مبارزه جدی و بی‌امان با قاچاق کالا نیازمند ساز و کارهای قانونی و ابزار کار است.

مبارزه با قاچاق نیازمند ساز و کارهای قانونی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی پیش از ظهر امروز در جلسه قاچاق کالا و ارز کوثر اظهار داشت: برای ایجاد یک شعبه دیگر در محور ارتباطی فیروزآباد و جاده سرچم یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده و به‌زودی عملیات احداث آن آغاز خواهد شد. 
وی با اشاره به اینکه محور فیروزآباد ـ میانه و اخیراً محور سرچم ـ فیروزآباد از نظر قاچاقچیان محور امنی برای فعالیت‌های غیرقانونی است، افزود: گشت‌های مستمر و کشفیات نیروی انتظامی این محور را برای قاچاقچیان ناامن کرده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: ایجاد شعبه گلوگاهی تعزیرات حکومتی در این محور موجب تسهیل در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا خواهد شد.
رئیس شورای تامین شهرستان کوثر گفت: مقوله قاچاق، پیامدهای مشهود و غیر مشهود متفاوتی را در جامعه بر جای می‌گذارد که معمولاً بیشترین آثار آن بر اقتصاد و تولیدات داخلی است.
فرماندار کوثر در بخش دیگری از سخنان خود مبارزه جدی با قاچاق کالا را نیازمند ایجاد سازوکارهای قانونی و ابزار مناسب دانست و با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهاد اقتصادی، اضافه کرد: بسترسازی جهاد اقتصادی در مبارزه با قاچاق کالا است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس‌ساداتی از افزایش کشفیات قاچاق کالا نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: برخورد با پدیده قاچاق باید در مبدا صورت پذیرد که در این مورد نشست‌هایی با مسولان استانی برای ایجاد وحدت رویه برگزار شده است.
رئیس کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کوثر همگام شدن با برنامه‌های استانی را موجب بهبودی روند عنوان کرد و گفت: شهرستان کوثر به لحاظ موقعیت جغرافیایی در مسیر ترانزیت قاچاق کالا بوده و با وجود این همه اقدامات از سوی دستگاه‌ها به ویژه نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و... افزایش کالاهای مکشوفه در شهرستان نسبت به سال قبل نشان از فعالیت دشمن در بحث قاچاق کالا دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول