اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته نیروی انتظامی؛

شهروندان قانونمند رودبار تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودبار از تجلیل شهروندان قانونمند و نمونه ترافیکی این شهرستان همزمان با هفته نیروی انتظامی خبر داد.

شهروندان قانونمند رودبار تجلیل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، سید رسول صمدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امسال برنامه‌های هفته نیروی انتظامی با شعار «سهم من در امنیت و آرامش» از 13 مهر جاری آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: از تمام ظرفیت‌های موجود شهرستان برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته ناجا بهره گرفته‌ایم.
فرمانده نیروی انتظامی رودبار با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسب برای معرفی اقدام‌ها و عملکردهای این نیرو است، گفت: برگزاری برنامه‌های نیروی انتظامی مردم را با اهداف، وظایف و عملکردهای نیروی انتظامی آشنا می‌کند.
وی برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار با فرماندار و ائمه جمعه شهرهای رودبار، لوشان و رستم‌آباد، برگزاری نشست با سران طوایف و قبایل و برگزاری همایش راهوران محله را از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در رودبار عنوان کرد.
صمدی همچنین برگزاری مسابقه دینی و فرهنگی، تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و نمونه‌ها و نخبگان فرزندان شهدا، نواختن زنگ انضباط و قرائت پیام مهر، نمایشگاه سیار ویژه دانش‌آموزان را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.
وی با اشاره به نامگذاری روزهای هفته ناجا، بیان داشت: پلیس، ورزش وفاق، حمایت امنیت و آرامش، پلیس مومن متعهد ایثارگر و امنیت و آرامش، پلیس، دانش، پژوهش و امنیت و آرامش را از اسامی روزهای این هفته است.
فرمانده انتظامی رودبار از برگزاری همایش همیاران پلیس در رودبار خبر داد و گفت: این همایش با شعار پلیس، قانون، حکومت و امنیت و ارامش و همکاری پلیس راهور و پلیس راه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان برگزار می‌شود.
وی انجام مانور یگان‌های امداد و نجات جاده‌ای را یکی دیگر از برنامه‌های این هفته عنوان برشمرد و افزود: این همایش به منظور آمادگی نیروهای امداد و نجات جاده‌ای شهرستان برای رسیدگی به سوانح جاده‌ای به اجرا در می‌آید.
این مسئول بیان داشت: رودبار به دلیل اجرایی نشدن 11 کیلومتر آزاد راه، یکی از پر ترددترین و پر ترافیک‌ترین محور استان است.
وی، برگزاری صبحگاه مشترک، همایش همیاران پلیس، همایش بخشداران، شهرداران و دهیاران، برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی، برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی در سطح دانشگاه را از برنامه‌های هفته نیروی انتظامی اعلام کرد.
صمدی از برگزاری مسابقات چهار جانبه نیروهای مسلح شهرستان رودبار خبر داد و خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به مناسبت هفته ناجا با حضور تیم‌های فوتسال نیروهای مسلح شهرستان در سالن شهدای رودبار برگزار می‌شود.
وی از مردم برای حضور در برنامه‌های هفته نیروی انتظامی دعوت کرد و افزود: ارتباط نزدیک مردم و پلیس در برقراری امنیت نقش مهمی را ایفا می‌کند.
فرمانده انتظامی رودبار با معرفی مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اذعان داشت: تمام شهروندان برای همکاری این نیرو در برقراری نظم و امنیت می‌توانند اخبار و گزارشات خود را به این مرکز اطلاع دهند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول