اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات مجلس؛

رضوانی: افراد ذی‌نفوذ از ما می‌خواهند به قانون عمل نکنیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان گفت: افراد ذی‌نفوذ و دارای قدرت در آستانه انتخابات مجلس از ما می‌خواهند قانون را نادیده بگیریم و به آن عمل نکنیم.

رضوانی: افراد ذی‌نفوذ از ما می‌خواهند به قانون عمل نکنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی عصر امروز در جلسه فوق‌العاده ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گیلان با تبریک دهه کرامت و هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: فرهنگ‌سازی در تصحیح روش‌های غلط تاثیرگذار است.
وی به کنترل مرز در آستارا اشاره کرد و افزود: به وضعیت مرز و مبادی ورودی استان رسیدگی می‌شود.
رضوانی اختلاس‌های اخیر را درس عبرتی برای تمام مسئولان خواند و تصریح کرد: اگر به رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل می‌شد این اتفاق‌ها در کشور نمی‌افتاد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با بیان اینکه قانون برای امور مختلف وجود دارد، ابراز داشت: برخی از افراد در عمل کم‌کاری می‌کنند.
وی بر ضرورت پیگیری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرز آستارا و ورودی‌های گیلان تاکید کرد و گفت: محدوده خود را در چارچوب سیاست‌های ابلاغی می‌توانیم حفظ کنیم و اگر سهل‌انگاری و عمل خلاف قانون صورت گیرد تمام مسئولان باید پاسخگو باشند.
رضوانی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، اذعان داشت: افراد ذی‌نفوذ و قدرتمندی وجود دارند که به دنبال منافع خود هستند و گاهی در امور دخالت صریح و آشکار می‌کنند.
معاون استاندار گیلان افزود: از ما می‌خواهند در مسائلی که مسئولان تصمیم‌گیری می‌کنند و باید به آن عمل کنیم، به قانون عمل نشود.
وی ادامه داد: این افراد برای اینکه رضایت عده‌ای را جلب کنند می‌خواهند قانون را عمل نکنیم و ما به این خواسته‌ها که مبنای قانونی ندارد توجه‌ای نداریم.
رضوانی تاکید کرد: افراد ذی‌نفوذ و دارای قدرتی هستند که ما را دعوت می‌کنند قانون را نادیده بگیریم و ما نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات خواسته‌هایی مطرح می‌شود که مغایر با قانون است، اظهار داشت: زدوبندها و بده بستان‌هایی که وجود دارد حرام است و هیچ تردیدی در آن نیست و در کارها باید جدی باشیم.
وی در ادامه چای و برنج را دو محصول راهبردی گیلان نامید و یادآور شد: سال‌های گذشته مقدار زیادی چای با پول مردم خریداری شده و از بین رفت.
رضوانی از ارسال دستورالعمل به مدیران دستگاه‌های اجرایی برای استفاده از محصولات داخلی خبر داد و گفت: اگر قرار است در این زمینه فرهنگ‌سازی شود ابتدا باید متولیان اصلی این کار را آغاز کنند.
معاون استاندار گیلان با اشاره به برگزاری همایش‌ها و جلسه‌های مختلف در استان، متذکر شد: مسئولان در این همایش‌ها از چای تولید داخل استفاده نمی‌کنند و احیاناً چای مصرفی ممکن است قاچاق باشد و باید در این عرصه به صورت جدی وارد شویم.
وی خواستار برخورد مسئولان امر در صورت بروز مسائل مذکور شد و اذعان داشت: در سال جهاد اقتصادی باید جلوی مصرف کالاهای قاچاق و بدون کیفیت گرفته شود تا اشتغال موجود مورد تهدید قرار نگیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول