اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

فارس مرکز توسعه و امنیت جنوب کشور است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: مردم فارس باید همچنان شاهد اقتدار نیروی انتظامی باشند و این استان مرکز توسعه و امنیت جنوب کشور باشد.

فارس مرکز توسعه و امنیت جنوب کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی استانداری استان فارس، حسین صادق عابدین در همایش بزرگ راهوران محله استان فارس، با گرامیداشت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امنیت ضامن بقاء و پیشرفت هر جامعه است و عدم وجود این مهم، تمام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای جامعه را با چالش جدی مواجه می‌کند و به همین دلیل دشمن هر روز صف‌آرایی جدیدتری برای از بین بردن و مخدوش کردن امنیت جامعه تدارک می‌بیند.
وی با اشاره به تجربه تاریخی در کشورهای لطمه دیده از فقدان امنیت، تصریح کرد: تامین امنیت، ثبات سیاسی و اقتصادی هر نظام و حکومتی را رقم می‌زند و این موضوع نیز به همین میزان دیگر مباحث اقتصادی و فرهنگی را در تاثیر خود قرار می‌دهد.
نماینده عالی دولت در استان فارس فعالیت نیروی انتظامی در حفظ امنیت فرهنگی استان فارس را بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار دانست و گفت: مردم فارس همچنان باید شاهد اقتدار نیروی انتظامی باشند و این استان مرکز توسعه و امنیت جنوب کشور باشد.
صادق عابدین با تقدیر از فعالیت‌ها و دست‌آوردهای ارزنده نیروی انتظامی در استان فارس خاطرنشان کرد: حجم بالای کشفیات مواد مخدر و برخی اقلام غیر فرهنگی توسط نیروی انتظامی این استان، حاکی از برنامه‌ریزی و اهداف دشمن برای از بین بردن امنیت در فارس است، اما در این مورد نیروی‌های خدوم انتظامی استان فارس با تلاش شبانه‌روزی خود، فراهم شدن این امکان را از دشمنان گرفته‌اند.
وی در ادامه افزایش توان و حجم نیروی انسانی در مجموعه نیروی انتظامی این استان را از جمله راهکارهای حفظ اقتدار و امنیت فارس عنوان و تصریح کرد: به نسبت افزایش تهدیدات باید توان پلیس استان نیز ارتقا یابد و امیدواریم با افزایش فرهنگ قانون‌گرایی مردم فارس، هر یک مانند یک پلیس برای حفظ نظم در جامعه باشد.
رئیس شورای تامین استان فارس گفت: اقتدار معنوی نیروی انتظامی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد و نیروی انتظامی این استان باید تلاش کند تا در شان و منزلت مردم فارس، زمینه ایجاد امنیت اقتصادی و فرهنگی را فراهم سازد.
انتهای پیام/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول