اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان:

تعامل مردم اردکان با پلیس شایسته تقدیر است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اردکان، تعامل مردم این شهرستان با پلیس را شایسته تقدیر خواند.

تعامل مردم اردکان با پلیس شایسته تقدیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، محمدعلی افشاری بعد از ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت دهه کرامت و هفته نیروی انتظامی از مردم خواست موارد ایمنی را نسبت به حفظ وسائط نقلیه شخصی خود رعایت کنند و در این زمینه سهل‌انگاری نکنند.
وی دلیل اصلی افزایش آمار سرقت موتورسیکلت در شهرستان اردکان را بی‌توجهی همشهریان دانست و خاطرنشان کرد: در بیشتر موارد سارق به واسطه بی‌توجهی و سهل‌انگاری صاحب موتورسیکلت و خودرو دست به سرقت وسیله نقلیه و وسایل داخل آن زده است. 
افشاری اجرای گشت امنیت اخلاقی را در سطح شهرستان را مثبت ارزیابی و تاکید کرد: ماموران نیروی انتظامی به طور شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند و با تمام موارد اخلاقی برخورد لازم را خواهند کرد. 
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردکان همچنین فعالیت گشت‌های امنیت اخلاقی را ضامن امنیت و حفظ موازین اخلاق جامعه دانست و افزود: مردم همواره از برخورد ماموران نیروی انتظامی با مفاسد اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی استقبال و اظهار خرسندی و از پلیس تقدیر کرده‌اند.
وی همکاری مردم شهرستان با نیروی انتظامی را نشانه اعتماد آنان به این نیرو دانست و ادامه داد: با توجه به صبغه دینی مردم این شهرستان هرگاه با موارد مشکوکی نظیر پاتوق، مواد مخدر، استعمال مشروبات الکلی و مفاسد اخلاقی و ... برخورد کرده‌اند، به سرعت به پلیس اطلاع داده‌اند و ماموران نیروی انتظامی نیز با قاطعیت برخورد لازم را انجام داده‌اند.
افشاری با اشاره به برنامه‌های این فرماندهی در هفته نیروی انتظامی عنوان کرد: دیدار با امام جمعه و فرماندار اردکان، همایش پیاده‌روی خانواده کارکنان و... به عنوان برخی از برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان اردکان در این هفته یاد کرد.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه سیار دانش‌آموزی، بازدید دانش‌آموزان و همیاران پلیس از چند کلانتری و پاسگاه و مرکز 110، برگزاری مانور شهری موتورسیکلت‌سواران قانونمند و یگان ویژه، اهدای خون توسط کارکنان و برگزاری همایش همیاران و گردهمایی خانواده کارکنان از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی اردکان در این هفته است.
افشاری در بخش دیگری از این نشست از کشف بیش از 310 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک سال گذشته خبر داد و گفت: در شش ماهه اخیر 206 مورد تجهیزات دریافت ماهواره، 11 قبضه سلاح شکاری و جنگی، 64 تن برنج خارجی و 46 بطری مشروبات الکلی توسط ماموران فرماندهی انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شده است و متخلفان به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند.
وی همچنین از صدور 2هزار و 156 جلد گواهینامه پایه دو، 399 جلد گواهینامه پایه یک و هزار و 15 جلد گواهی‌نامه موتورسیکلت توسط راهنمایی و رانندگی شهرستان اردکان خبر داد و افزود: 858 مورد خودرو و هزار و 536 موتورسیکلت در سال جاری شماره‌گذاری شده‌اند و هزار و 814 مورد موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شده‌اند.
وی از دستگیری 390 نفر از اتباع خارجی و 12 نفر در زمینه شرکت‌های هرمی خبر داد و یادآور شد: 354 سارق نیز در این مدت دستگیر شده‌اند و 7هزار و 357 لوح فشرده غیرمجاز نیز کشف، ضبط و معدوم شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول