اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حراست آموزش و پرورش کرمان تاکید کرد:

همکاری مردم با پلیس برای تامین امنیت

خبرگزاری فارس: رئیس حراست آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمام اقشار جامعه باید با پلیس همکاری کنند تا بتوانیم طعم شیرین امنیت را حس کنیم.

همکاری مردم با پلیس برای تامین امنیت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، غلامرضا نخعی پیش از ظهر امروز در همایش انجمن اولیا و مربیان کرمان اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است که تلاش‌ها و خدمت‌های صادقانه این نهاد را به دانش‌آموزان معرفی کنیم.
وی افزود: نیروی انتظامی در تمام کار گروه‌ها و برنامه‌های امنیتی، انتظامی و صنفی استان کرمان حضوری گسترده دارد.
نخعی تصریح کرد: نیروی انتظامی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و اقتصادی و در برنامه‌های تربیتی و اخلاقی فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه پژوهش‌هایی که نیروی انتظامی در زمینه مسائل مختلف اجتماعی ارائه می‌دهد، کیفیت مطلوبی دارند، خاطرنشان کرد: این امر نشان‌گر این است که پژوهش‌های این مجموعه مبنایی، علمی، دقیق و همه‌جانبه است.
نخعی بیان کرد: نیروی انتظامی در عرصه‌های فرهنگی از شمال تا جنوب استان کرمان با گستردگی 700 کلیومتر آگاهی‌بخشی لازم را انجام داده است.
وی گفت: با بهره‌گیری از سخنرانی کارشناسان نیروی انتظامی دانش‌آموزان، اولیا و مربیان استان کرمان در زمینه بیان مسائل حوزه امنیتی توجیه شده‌اند.
نخعی با بیان اینکه امنیت مقوله‌ای همگانی است، عنوان کرد: تمام اقشار جامعه باید با پلیس همکاری کنند تا بتوانیم طعم شیرین امنیت را حس کنیم.
وی با اشاره به اینکه مدرسه‌ها در خط مقدم آموزش و پرورش قرار دارند، ابراز داشت: اولیای دانش‌آموزان بازوهای توانمند آموزش و پرورش محسوب می‌شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول