اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده هنگ مرزی آستارا:

امنیت کشور مدیون ولایت‌فقیه است

خبرگزاری فارس: فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: امنیت پایدار و توسعه کشور مدیون ولایت مطلقه فقیه و نوع مدیریت بی‌نظیر رهبری است.

امنیت کشور مدیون ولایت‌فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، ایرج زارعی عصر امروز در همایش مشترک مرزنشینان با پرسنل مرزبانی و نیروی انتظامی با تبریک هفته ناجا به غیور مردان سبز ولایت و مرزبانان هوشیار، اظهار داشت: پیروزی یک ملت در گرو وحدت و وجود رهبری حکیم و عادل است که با عنایت خداوند، امام راحل و شهدا ایران اسلامی از این نعمت الهی برخوردار است.
زارعی با اشاره به اینکه موقعیت و جایگاه ولایت فقیه برای دشمنان کاملا مشخص شده و به آن اعتراف کرده‌اند افزود: امروز دشمنان وجود مقام معظم رهبری و ولایت فقیه را عامل مهمی در تبدیل کردن امید آنان به یاس و ناامیدی دانسته‌اند که نشان از عظمت ولایت فقیه است.
وی مدیریت جهانی مقام عظمای ولایت را الگویی برای دیگر کشورها دانست و گفت: نوع مدیریت مقام معظم رهبری در دنیا بی‌نظیر است و با مدیریت بی‌بدیل توانسته است بحران‌ها را مدیریت کنند و امروز امنیت پایدار کشور در هیچ کدام از کشورهای منطقه مانند ایران نیست.
فرمانده هنگ مرزی آستارا خدمت به مردم مومن و به ویژه مرزنشینان آستارا را افتخار مرزبانان عنوان کرد و بیان داشت: مردم غیور شهرستان مرزی آستارا تعامل بسیار خوبی در راستای ایجاد امنیت در مرزها با مرزبانان برقرار کرده‌اند که این تعامل موجب دلگرمی و افزایش روحیه خدمتگزاری مرزبانان هوشیار شده است.
زارعی ادامه داد: یکی از عوامل اصلی امنیت پایدار، مشارکت و تعامل مردم است که همکاری خوب مرزنشینان موجب شده تا مرز آستارا به عنوان امن‌ترین مرز کشور معرفی شود.
وی با تاکید بر اینکه کمترین تردد غیر مجاز در مرز آستارا در کشور صورت گرفته است، گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای تقویت مرزنشینان در نظر گرفته شده که امیدواریم روند تعامل مرزنشینان با مرزبانان همچنان ادامه داشته باشد و شاهد کشوری امن و با اقتدار در دنیا باشیم.
این مسئول پایداری و تداوم مرز را منوط به تعامل و مشارکت مردم با مرزبانان عنوان کرد و بیان داشت: تعامل مردم متعهد شهرستان مرزی آستارا با مرزبانان نشانه فهم و شعور بالای مردم با فرهنگ آستارا است.
وی با اشاره به ورود هزاران مسافر داخلی و خارجی به این شهرستان خاطرنشان کرد: استقبال مسافران داخلی و خارجی به شهرستان مرزی آستارا مرهون مهمان نوازی و نوعدوستی مردم این شهرستان و به تبع آن زحمات شبانه‌روزی نیروهای انتظامی و مرزبانی در راستای برقراری امنیت و آرامش در این شهر است که هزاران مسافر بدون دغدغه وارد این شهر می‌شوند و با خیال راحت در این شهر به گردش و تفریح می‌پردازند.
آستارا در ساحل غربی دریای خزر و در شمالی‌ترین نقطه استان گیلان و آخرین نقطه مرزی ایران و جمهوری آذربایجان قرار گرفته که از شرق به دریای خزر، از شمال به آستارای جمهوری آذربایجان و از غرب به اردبیل محدود است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول