اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خلخال:

نیروی انتظامی اسباب پایداری امنیت را فراهم کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خلخال گفت: نیروی انتظامی به عنوان نیرویی جان برکف اسباب پایداری امنیت و کاهش جرائم را در جامعه فراهم کرده است.

نیروی انتظامی اسباب پایداری امنیت را فراهم کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین بهمنی عصر امروز در مراسم تجلیل از رانندگان و شهروندان قانونمند ترافیکی در خلخال اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین وظیفه نیروی انتظامی در کنار برقراری امنیت کاستن از شدت جرائم عمومی و اجتماعی است به طوری که خلخال یکی از مناطق کم جرم و کم حادثه کشور است.
وی با یادآوری این‌که همکاری و تعامل مردم در تقویت روحیه پاسداری از ارزش‌ها و مقابله با جرائم نیروی انتظامی بسیار تأثیرگذار است، تصریح کرد:‌ نیروی انتظامی امروز با حضور در صحنه‌های مختلف جرم و بزه تلاش می‌کند تا زمینه این اسباب و نارضایتی عمومی را برچیده و در عوض بستر تحول‌آفرین امنیت و اقتدار پایدار را فراهم کند.
بهمنی با گرامیداشت هفته ناجا و اولین روز این هفته به نام حقوق شهروندی و احترام به قانونمداری خاطر نشان کرد: برقراری آرامش و امنیت سنگین‌ترین وظیفه‌ای است که سبز پوشان سرو قامت وظیفه صیانت و نگهداری آن را بر عهده دارند و نیروی انتظامی به یک نیروی کارآزموده و دارای جایگاه ارزنده دست یافته که با الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری آماده خدمت‌رسانی و خادمی مردم است.
فرمانده نیروی انتظامی خلخال در ادامه سخنان خود اضافه کرد: هر چند استکبار جهانی با شیوه‌های مختلف تهدید و تخریب نیروهای مسلح را به زعم کوتاه فکری خود در پیش گرفته است اما نیروهای مسلح امروز با ولایتمداری حاضر نیستند سرمایه‌های کشف شده خود را که بالاترین آن اعتماد و اطمینان مردمی است با هیچ چیز معاوضه کنند.
به گزارش فارس، رئیس پلیس راهور خلخال نیز در این جلسه ضرورت بستر و گسترش فرهنگ رانندگی صحیح و استفاده از کمربند و کلاه ایمنی را در خودروها و موتورها یادآور شد و گفت: 90 درصد ظرفیت پارکینگ‌های خلخال مملو از موتورسیکلت خاطیان است.
عادل جوان‌پور افزود: این جمع‌آوری نشان می‌دهد که موتورسواران قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکرده و اسباب نارضایتی مردم و دیگر رانندگان را فراهم کرده و برای پلیس نیز برخی گرفتاری‌ها و مشکلات را به وجود آورده‌اند.
وی تصریح کرد: ما با جدیت تمام با متخلفان و کسانی که به هر عنوان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند، برخورد جدی و قاطع می‌کنیم.
در پایان این مراسم از 15 نفر رانندگان تاکسی و کادر نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول