اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فر‌مانده ‌انتظامی استان کرمانشاه:

همه افراد جامعه در برقراری امنیت مسئول هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده ‌انتظامی استان کرمانشاه گفت‌:‌ هر فرد از جامعه باید خود را در بر‌قرای امنیت مسئول بداند تا کشوری آرام و منظم داشته باشیم.

همه افراد جامعه در برقراری امنیت مسئول هستند
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کرمانشاه، کریم کشوری ‌‌امروز در مراسم افتتاحیه هفته نیروی انتظامی در استان که در سالن آمفی تئاتر اداره بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی بر‌گزار شد، ضمن تبر‌یک این هفته افزود‌: اگر هر فرد از جامعه خود را در بر‌قرای امنیت مسئول بداند و به وظیفه خود در ایجاد آرامش و امنیت عمل کند کشوری آرام و منظم خواهیم داشت.
وی با اشاره به بر‌نامه‌های مختلفی که در هفته نیروی انتظامی در استان کرمانشاه اجرا خواهد شد، ادامه داد‌: برگزاری مسابقات رادیویی وتلویزیونی در هر روز دو مسابقه که پاسخگویی آن از طریق پیامک است، تجدید‌میثاق با آرمان‌های مقام معظم رهبری و دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، برنامه کوهنوردی در محل پارک کوهستان و به صدا درآوردن زنگ انضباطی اجتماعی در یکی از مدارس استان و شهرستان‌ها ازجمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر ‌به صورت سیار در مدارس، بازدید دانش‌آموزان و کارکنان آموزش و پرورش از مناطق مرزی و برگزاری همایش همیاری پلیس را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد. 
 وی ادامه داد‌: به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروز خدمات بهداشتی در‌مانی در مناطق محروم و مرزی به مردم ارائه می‌شود.
‌ کشوری خاطرنشان کرد: همچنین در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل برای ارزیابی کار‌های گذشته و بر‌نامه‌های اجرایی آینده نشست خواهیم داشت.
جلال منکرسی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه در این مراسم ضمن تبر‌یک هفته نیروی انتظامی از تلاش و کوشش پر‌سنل نیروی انتظامی استان برای بر‌قراری نظم و امنیت تشکر و قدر‌دانی کرد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول