اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی:

برقراری امنیت پایدار نیازمند مشارکت عمومی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ‌انتظامی استان مرکزی گفت: برقراری امنیت پایدار مشارکت همگان را میطلبد و نیروی انتظامی در برقراری امنیت نیازمند یاری همه مردم و دستگاه‌ها است.

برقراری امنیت پایدار نیازمند مشارکت عمومی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز در مراسم آغازین برنامه‌های هفته ناجا در فرهنگسرای آیینه اراک اظهار داشت: نیروی انتظامی به دنبال این است که با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی مردم را با اهمیت امنیت و آرامش، بیشتر آشنا کرده و زمینه مشارکت فعالانه آنها را در بحث ایجاد امنیت فراهم سازد.
وی تصریح کرد: یکی از ابرازهای اساسی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت جامعه احساس امنیت است که نیروی انتظامی در برقراری امنیت نقش بسیار موثری دارد.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی، به عنوان بخش مهمی از سیستم امنیتی کشور وظیفه خطیر تأمین امنیت داخلی را بر عهده دارد، گفت: مردم به عنوان محور اساسی در امنیت اجتماعی محسوب می‌شوند، بنابراین مشارکت هر چه بیشتر افراد جامعه می‌تواند نیروی انتظامی را در رسیدن به این هدف یاری رساند.
مجتبایی تاکید کرد: با توجه به اینکه  امنیت به عنوان یکی از شاخص‌های مهم توسعه به شمار می‌رود، در این راستا همکاری همه نهادها و سازمان‌های اجتماعی و نیز شهروندان مهم و موثر بوده، می‌طلبد مردم و دستگاه‌های اجرایی تعامل مناسبی با نیروی انتظامی داشته باشند.
وی اظهار داشت: نیروی انتظامی به طور شبانه‌روزی تلاش می‌کند تا فضایی آرام و امن را برای آحاد جامعه فراهم کند و این انتظار را دارد که همه مردم در رعایت قوانین، مقررات و انضباط اجتماعی پیشگام باشند و نیروی انتظامی را در این مسیر یاری کنند.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته ناجا بیان داشت: در طول این هفته 70 برنامه مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی و عملیاتی در این استان برگزار می‌شود.
به گفته وی سال گذشته فرماندهی انتظامی این استان رتبه نخست کشور را در اجرای برنامه‌های هفته ناجا از لحاظ کمیت و کیفیت کسب کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول