اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

جشنواره رضوی فرصت ترویج فرهنگ اهل بیت است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: جشنواره رضوی فرصت ترویج فرهنگ ناب اهل بیت است.

جشنواره رضوی فرصت ترویج فرهنگ اهل بیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده عصر امروز در سومین جشنواره نماهنگ رضوی در خرم‌آباد گفت: دشمنان ما همواره در قالب‌های مختلف برای مقابله با فرهنگ رضوی، احکام دینی و دستورات اهل بیت(ع) و امام رضا(ع) برنامه ریزی‌های فراوانی را انجام داده‌اند.
وی در این رابطه با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری نماهنگ رضوی در استان لرستان اظهار داشت: مدیران همه دستگاه‌های اجرایی باید در زمینه هرچه بهتر برگزار شدن این جشنواره اقدامات لازم را انجام دهند.
استاندار لرستان گفت: باید نخبگان علمی، کارشناسان و صاحبان فکر و اندیشه در زمینه برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی در استان لرستان همه تلاش خود را انجام دهند. 
دهمرده با بیان اینکه لرستان همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی پیشرو بوده است، گفت: باید از ظرفیت جشنواره نماهنگ رضوی برای معرفی استعدادها و توانمندی‌های استان لرستان که همواره در دفاع از ارزش‌های اسلامی پیشرو بوده است استفاده شود.
وی افزود: دشمنان ایران اسلامی همواره به مسائل انحرافی در زمینه اسلام و فرهنگ اهل بیت(ع) می‌پردازند.
دهمرده با تاکید بر اینکه برگزاری جشنواره نماهنگ رضوی در استان لرستان تنها بر عهده یک ارگان یا نهاد خاص نیست، عنوان کرد: همه مدیران باید امکانات لازم را برای برگزاری این جشنواره به کار بگیرند.
 استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید اقدامات لازم برای معرفی ظرفیت‌های استان در ابعاد مختلف در قالب این جشنواره صورت گیرد، گفت: همه مدیران و دستگاه‌ها اجرایی تکلیف دارند که برای برگزاری این جشنواره دست به دست هم بدهند تا به نحو مطلوبی برگزار شود.
سومین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی با حضور 14 استان به مدت دو روز به میزبانی استان لرستان در سالن شهید آوینی شهر خرم‌آباد برپا است و هیئت داوران از بین آثار راه یافته به بخش مسابقه، سه اثر را به عنوان آثار برتر برای ارسال به جشنواره بین‌المللی انتخاب می‌کند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول