اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشهد در مجلس:

جشنواره امام رضا (ع) در تمام کشور جای خود را پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) بیانگر سیره و ابعاد زندگی ائمه معصومان به‌ویژه حضرت رضا(ع) در ابعاد مختلف است.

جشنواره امام رضا (ع) در تمام کشور جای خود را پیدا کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه جشنواره فرهنگی وهنری امام رضا(ع) عفت شریعتی اظهار داشت: جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در کشور به حمدالله با هشت دوره برپایی در جای جای این کشور و کشورهای همجوار و برگزار کننده جای خود را پیدا کرده است که این خود دستاوردی بزرگ و عظیم است.
وی ادامه داد: معرفی جایگاه والای خاندان عترت و نیز سیره پیامبر بزرگوار و همچنین پیام آسمانی قرآن مهمترین اهداف برپایی این جشنواره بوده که این نیز محقق شده است.
وی افزود: این جشنواره بیانگر سیره و زندگی ائمه معصومان در ابعاد مختلف است و این که این زندگی می‌تواند برای همه مردم دنیا الگو باشد و این کشور با برپایی این جشنواره و بین‌المللی کردن آن استقبال کشورهای مختلف پیشقدم بوده است و این بیانگر حقیقت زندگی علمی و معنوی حضرت رضا (ع) است.
وی تاکید کرد: با توجه به سپری شدن هشتمین دوره و نزدیک شدن به دهمین دوره باید به این نکته دست یافت که این جشنواره دارای چه خروجی بوده است.
وی ادامه داد: باید مقایسه‌ای انجام شود تا پیشرفت این جشنواره را در سال‌های گذشته دریابیم و ببینیم آیا به اهداف سال اول رسیده‌ایم یا هنوز باید تلاش کرد.
وی ادامه داد: باید اهداف بلند مدت این جشنواره را مورد بررسی قرار دادو دستاورد آن را به مخاطبان اطلاع‌رسانی کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول