اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران خبر داد:

ارسال بیش از 22 هزار نامه به جشنواره امام رضا (ع)

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ارسال بیش از 22 هزار نامه به ششمین جشنواره سراسری، نامه‌ای به امام رضا (ع) خبر داد.

ارسال بیش از 22 هزار نامه به جشنواره امام رضا (ع)
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران از ارسال بیش از 22 هزار نامه به ششمین جشنواره سراسری، نامه‌ای به امام رضا (ع) خبر داد و اظهار داشت: افزایش دو برابری ارسال نامه به این جشنواره را در سال جاری شاهد بودیم.
وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه سهم بسزایی در امر جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) داشتند و دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه دهه کرامت با استفاده از نور و عظمت ائمه پیش‌رو است، تصریح کرد: 22 هزار و 600 نامه به جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) ارسال شده است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه این جشنواره در پنج گروه سنی برگزار می‌شود، افزود: به 30 اثر منتخب هدایایی اهدا خواهد شد.
وی با بیان اینکه همزمان با این جشنواره برنامه‌های دیگری در سطح استان برگزار می‌شود،گفت: کتابت سخنان کریمه اهل‌ بیت حضرت معصومه و امام رضا(ع) با مرکزیت محمودآباد، اجرای نمایش صحنه‌ای رضوی مدارس در تنکابن، مسابقه کتابخوانی همکاران ارشاد در بابل، همایش چاووشی‌خوانی در ساری، مروری بر فیلم و عکس رضوی در چالوس، عصری با شعر رضوی در بابل و بندپی، جشن میلاد امام رضا و حضرت معصومه در بهشهر و ایستگاه نقاشی رضوی در پارک سوادکوه از اهم این برنامه‌ها است.
ابراهیمی با اشاره به اینکه 400 خبر در مورد جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) در سایت بین‌المللی جشنواره ثبت شده است، ادامه داد: از شش رسانه فعال در این حوزه در روز اختتامیه جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی با بیان اینکه سال گذشته 13 هزار نامه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، یادآور شد: امسال با افزایش دو برابری ارسال نامه به جشنواره سراسری امام رضا(ع) مواجه بودیم.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: 850 نامه در دور اول، یک‌هزار و 113 نامه در دور دوم، 4 هزار و 250 نامه در دور سوم، 10 هزار و 440 نامه در دور چهارم، 13 هزار نامه در دور پنجم و 22 هزار و 400 نامه در دور ششم جشنواره سراسری نامه ای به امام رضا (ع) ارسال شده است.
این مسئول افزود: مازندران، خراسان رضوی، تهران، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان و کردستان بیشترین آثار را به این دوره از جشنواره ارسال کردند.
ابراهیمی عنوان کرد: مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) دهم مهرماه در ساری و در سالن همایش مجتمع فرهنگی اهل بیت(ع) دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار می‌شود.
انتهای پیام،/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول