اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور خراسان شمالی:

اجرای کمربندی در شهرهای خراسان شمالی تسریع شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور خراسان شمالی خواستار تسریع در اجرای طرح‌های کمربندی در شهرهای واقع در محورهای اصلی این استان تسریع شود.

اجرای کمربندی در شهرهای خراسان شمالی تسریع شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی اسماعیلی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: اکنون به دلیل نبود کمربندی در اکثر شهرهای خراسان شمالی سوانح مرگبار رانندگی روی می‌دهد.
وی افزود: 86 درصد از تصادفات در شهر بجنورد به دلیل نبود کمربندی و وقوع تصادفات مرگبار در کمربندی سابق این شهر که اکنون در داخل بجنورد قرار گرفته صورت می‌گیرد.
اسماعیلی تصریح کرد: از مجموع کشته شدگان تصادفات شهر بجنورد طی امسال تنها دو نفر در هسته مرکزی شهر جان خود را از دست داده و بقیه در معابر اطراف شهر و بلوارها به دلیل نبود کمربندی و تردد خودروهای سنگین دچار سانحه شده‌اند.
وی گفت: در اکثر این تصادفات برخورد خودروها با عابر پیاده و موتورسیکلت، عامل منجر به فوت گزارش شده است.
رئیس پلیس راهور خراسان شمالی با بیان اینکه شهرهای فاروج، شیروان، فاروج و آشخانه در مسیرهای اصلی خراسان شمالی قرار دادند، اجرا و تکمیل این پروژه‌های راه‌سازی، نقش موثری را در کاهش شمار مرگ و میرها ناشی از تصادفات در شهرهای استان خواهند داشت.
وی همچنین با اشاره به اینکه شش نفر از جان باختگان تصادفات درون شهری در این استان در سال جاری در صحنه تصادف جان خود را از دست داده‌اند و بقیه به هنگام انتقال به مراکز امدادی جان باخته‌اند، خاطرنشان کرد: مراکز امدادی باید توجه بیشتری را در امر امدادرسانی و کمک به نجات جان مصدومان سوانح رانندگی در استان داشته باشند.
رئیس پلیس راهور خراسان شمالی همچنین از صدور 7 هزار گواهینامه برای متقاضیان طی امسال در این استان خبر داد و گفت: 4 هزار خودرو نیز طی این مدت به شمار خودروهای شهرهای این استان افزوده شده است.
وی همچنین در ارتقای فرهنگ رانندگی و مشارکت مردم در طرح‌های ترافیکی تاکید کرد و گفت: البته با اجرای طرح‌های مختلف و مشارکت دادن مردم و دانش‌آموزان شمار سوانح رانندگی طی سال‌های اخیر در حال کاهش است.
اسماعیلی با بیان اینکه شمار کشته شدگان سوانح رانندگی در کشور سال گذشته 4 هزار نفر کاهش یافت، گفت: این کاهش به سبب مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگ سازی ترافیکی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در بین کودکان و نوجوانان بوده است.
وی اظهار داشت: پلیس برای ترویج فرهنگ ترافیکی برنامه‌های مختلفی را در سطح مدارس به اجرا گذاشته و یا در حال اجرا دارد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول