اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

ساخت 2 کمربندی محمودآباد تسریع شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران پایان نیافتن پروژه کمربندی کنارگذر محمودآباد را اجحاف در حق مردم این شهر دانست و گفت: ساخت دو کمربندی محمودآباد تسریع شود.

ساخت 2 کمربندی محمودآباد تسریع شود
سید‌عیسی هاشمی حیدری در حاشیه افتتاح پروژه‌های ورزشی شهرستان محمودآباد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در این شهر درباره اجرای کمربندی محمودآباد اظهار داشت: دو کمربندی در شهر محمودآباد در برنامه‌های عمرانی وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: یک کمربندی با کارکرد شهری که مسئولیت اجرا و راه‌اندازی آن برعهده شهرداری است ولی کمربندی ذکر شده که 35 متری است به دلیل کمبود اعتبار تاکنون محقق نشده است.
معاون عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: دومین کمربندی محمودآباد را وزارت راه و شهرسازی کنونی متعهد شد تا بر اساس ضوابط و مشخصه‌های خود در فاصله سه کیلومتری کمربندی اول احداث کند ولی با توجه به آخرین جلسه برگزار شده با معاون وزیر راه و ترابری سابق مقرر شد کمربندی نیمه کاره اول را با اعتبار 3 میلیاردی وزارت متبوع به اتمام برساند به این شرط که تا 10 سال آینده درخواست برای کمربندی جدید نباشد.
این مسئول تصریح کرد: با توجه به ظرفیت کم شهرداری برای اتمام کار کمربندی عنوان شده امیدواریم با همکاری مسئولان شهرستان و مساعدت وزارت راه و شهرسازی این پروژه مهم و ارزشمند هر چه زودتر به پایان برسد تا دغدغه‌های مردم محمودآباد کاسته شود.
معاون عمرانی استاندار مازندران تصریح کرد: اگر بخواهیم این کمربندی را دائمی بدانیم و وزارت مذکور از تعهدات خود نسبت به احداث کمربندی دوم صرف نظر کند در حق مردم این شهر اجحاف شده است.
هاشمی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم ترافیک روزافزون شهر محمودآباد به دلیل اینکه این شهر ارتباط بین شرق و غرب استان را ایجاد می‌کند پروژه کمربندی باید از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی محمودآباد باشد.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول