اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز؛

آبشار صخره‌ای در ورودی بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: شهرداری منطقه 20 به منظور زیباسازی محیط شهری و تلطیف روحیه شهروندان اقدام به احداث آبشار صخره‌ای در ورودی شهرری کرده است.

آبشار صخره‌ای در ورودی بزرگراه آزادگان به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز از آبنمای صخره‌ای که به همت به شهرداری منطقه 20 و به منظور زیباسازی محیط شهری و تلطیف روحیه شهروندان احداث شده است، بهره‌برداری شد.
معاون امور شهری و فضای منطقه 20 در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به اینکه در سنگ‌سازی این آب‌نما از سنگ‌های طبیعی مرجانی، قلوه و لاشه برشی استفاده می‌شود، افزود: طراحی و اجرای این آب‌نما به صورت ابتکاری و برای نخستین بار اجرا شده است و برای زیبایی نمای آن به ویژه در شب هنگام از چراغ‌های کم مصرف ال‌ای‌دی در رنگ‌های سبز، آبی و زرد استفاده شده است.
محمدحسین سهرابی در ادامه خاطر نشان کرد: این آبنما در مساحت 160 مترمربع شامل حوضچه پایینی و تعداد دو فواره  در کناره‌های آن و یک دستگاه سازه بتنی به ارتفاع 3 متر در وسط این حوضچه است ضمن اینکه  حوضچه‌ای جداگانه در سقف سازه برای ریزش آب به صورت دو پرده آبی طراحی شده است و در مدخل ورودی این منطقه واقع در بزرگراه آزادگان احداث شده است.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در این محل بوستانی به مساحت 5 هکتار در حال احداث است، عنوان کرد: متاسفانه این نقطه به عنوان مهمترین ورودی منطقه 20  طی سال‌های گذشته به محل تخلیه نخاله و ضایعات تبدیل شده بود که با احداث این بوستان و این آّبنما چهره این محل دگرگون می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول