اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری؛

کمربندی جنوبی بومهن به بهره‏برداری نمی‏رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار تهران از عدم بهره‏برداری کمربندی جنوبی شهر بومهن تا انتهای سال جاری خبر داد.

کمربندی جنوبی بومهن به بهره‏برداری نمی‏رسد
محسن نایبی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه بخشدار مرکزی تهران مصرانه پیگیر رفع موانع موجود در مسیر کمربندی جنوبی بومهن است.
وی با اشاره به ضرورت راه‏اندازی این مسیر خاطرنشان کرد: یکی از راه‏های برون‏رفت از معضل کنونی بومهن یعنی ترافیک، احداث مسیرهای کنارگذر در این شهر است.
نایبی تصریح کرد: از این رو، مجموعه استانداری تهران و فرمانداری برای رفع این معضل از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

* تکمیل کمربندی بومهن
بخشدار مرکزی تهران نیز در ادامه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، با اشاره به پیگیری‏های صورت گرفته در این خصوص عنوان کرد: هفته گذشته و در حضور مسئولان راه و ترابری استان تهران، کمربندی جنوبی بومهن مورد بازدید قرار گرفت.
محمود مصلحی‏شاد پیرامون همکاری راه و ترابری استان و شهرداری بومهن در طرح کنارگذر جنوبی این شهر خاطرنشان کرد: چندی پیش مصوبه‏ای بین شهرداری بومهن و راه و ترابری استان تهران درخصوص تکمیل کمربندی بومهن منعقد شد.
وی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه مقرر شد تا زیرسازی مسیر کنارگذر بومهن توسط شهرداری بومهن و آسفالت آن توسط اداره راه و ترابری اجرایی شود.
بخشدار مرکزی تهران ادامه داد: با توجه به این توافقنامه که مفاد آن به اطلاع افتخاری و بادامچیان، نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است، امیدواریم مراحل اجرایی طرح هر چه سریع‏تر آغاز شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول