اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

اعتبار کمربندی سوم اردبیل تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: اعتبار مورد نیاز برای احداث و تکمیل کمربندی سوم اردبیل تامین می‌شود.

اعتبار کمربندی سوم اردبیل تامین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد صبح امروز در جریان بازدید از چند طرح عمرانی شهری در اردبیل اظهار داشت: هر چند برای اجرای این پروژه ردیف بودجه مستقل مصوب نشده است اما از ردیف جدول شماره 12 اجرای پروژه ادامه پیدا می‌کند.
وی محدود بودن فصل کاری در اردبیل را یادآور شد و بیان داشت: با توجه به سردسیر بودن استان اردبیل تلاش می‌کنیم اعتبار پروژه‌های عمرانی را در نیمه اول و حداکثر تا پایان فصل پاییز تامین کنیم تا پروژه‌ها به فصل سرد سال برخورد نکند.
نیکزاد از افتتاح راه اصلی اردبیل ـ سرچم تا یک ماه آینده خبر داد و بیان داشت:‌ این پروژه به فضل الهی تا یک ماه آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود تا مردم استان مسافران و گردشگران بتوانند سهل و راحت از این مسیر تردد کنند.
این مسئول گفت: از سمت اردبیل به سمت پایین راه خلخال این پروژه به صورت چهار خطه اجرایی می‌شود که مقدمات اجرای آن آماده‌ شده است.
وی بیان داشت:‌ با آغاز این عملیات برای سال آینده نیز ردیف اعتباری باز نگهداشته می‌شود تا راه اردبیل ـ سرچم به عنوان بزرگراه و سطوح جدا از هم به اتوبان زنجان متصل شود.
وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ‌با ترمیم جاده قدیم، مسیر رفت را در آن محدوده قرار می‌دهیم و جاده ساخته شده نیز به عنوان مسیر برگشت مورد استفاده قرار می‌گیرد.
نیکزاد دیگر پروژه مهم و اساسی استان اردبیل را پروژه راه‌آهن اردبیل ـ میانه اعلام کرد و گفت: ‌این پروژه در حال حاضر با اعتبار مناسب در حال اجراست و پیمانکار در هشت قطعه مشغول فعالیت است.
وی از اخذ مجوز ماده 215 برای ادامه پروژه راه‌آهن میانه ـ اردبیل به سمت پارس‌آباد خبر داد و افزود: ما تلاش می‌کنیم تا این پروژه به خط بین‌المللی قفقاز متصل شود.
این مسئول در بازدید از پروژه مسکن مهر اردبیل نیز از آماده افتتاح بودن 2 هزار و 500 واحد مسکن مهر خبر داد و  ابراز داشت: این پروژه تا یک ماه آینده و در زمان افتتاح راه‌اصلی اردبیل ـ سرچم با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
وی اظهار امیدواری کرد: با همراهی مسئولان استان پروژه‌ها در مهلت مقرر افتتاح و در اختیار اهالی استان قرار گیرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول