اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر آستارا خبر داد:

اتصال خیابان مرکزی آستارا به کمربندی اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر آستارا از بازگشایی خیابان‌های مرکزی این شهر به طرف جاده کمربندی آستارا به اردبیل خبر داد.

اتصال خیابان مرکزی آستارا به کمربندی اردبیل
فرهاد محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به بلاتکلیفی بیش از 10 سال احداث خیابان حکیم نظامی غربی به طرف جاده کمربندی اردبیل و مشکلات به وجود آمده برای احداث این خیابان جدید، اظهار داشت: به دنبال خرید و تخریب یک منزل از سه منزل مسکونی موجود در امتداد این خیابان که چند روز پیش توسط شهرداری آستارا صورت گرفت، سرانجام طلسم مسکوت ماندن این خیابان مهم پس از چندین سال شکسته شد و امروز نیز خرید دو منزل باقی مانده در شورای شهر آستارا به تصویب رسید.
وی احداث ضلع غربی خیابان حکیم نظامی را از ضروریات توسعه شهر آستارا عنوان کرد و افزود: با بازگشایی این خیابان مسیر مناسبی برای اتصال خیابان‌های مرکزی آستارا به طرف غرب این شهر به وجود آمده و میتواند تاثیر بسیار مهمی برکاهش بار ترافیکی این شهر داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی آستارا با اشاره به توریستی بودن شهر آستارا و ازدحام مسافران در ورودیهای این شهر گفت: با احداث این خیابان کوتاه‌ترین مسیر ممکن برای ورود خودروهای مسافران از جاده ترانزیتی و پرتردد آستارا به اردبیل به وجود آمده و از حجم این خودروها در ورودی جنوبی شهر به طرف رشت کاسته می‌شود.
وی ادامه داد: در حال حاضر احداث خیابان و پل کوچه نجاتی در مسیر مذکور به اتمام رسیده و تنها مشکل موجود در این محور پرداخت بهای دو منزل مسکونی باقی مانده از طرف شهرداری است که امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول