اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

هیئت‌های مذهبی بهترین راه مقابله با ناتوی فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: هیئت‌های مذهبی بهترین نقش را برای مبارزه با ناتوی فرهنگی دشمن ایفا می‌کنند.

هیئت‌های مذهبی بهترین راه مقابله با ناتوی فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا عصر امروز در جلسه شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در تبلیغ بین مبین اسلام در جامعه اظهار داشت: متولیان فرهنگی باید از محضر علما و روحانیون بهره گیرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر خط مقدم جبهه را در شرایط فعلی مبارزه با ناتوی فرهنگی دانست و تصریح کرد: امروز دشمن با سلاح فرهنگی برای جنگ جمهوری اسلامی وارد میدان شده است.
موسوی ‌نیا با بیان اینکه فلسفه بسیج تنها استفاده بسیج در بعد نظامی نبوده است، ادامه داد: امام راحل ده ماه قبل از شروع جنگ تحمیلی فرمان بسیج صادر کرد.
وی با بیان اینکه بسیجیان دریادلی که به عنوان مسئولان هیئت‌های مذهبی در حال خدمتگزاری هستند، امروز باید در مقابل تانک ناتوی فرهنگی دشمن ایستادگی کند بیان داشت: این دو تشکل مردمی امروز باید به سلاح قرآن مجهز شوند و از بصیرت و معرفت دینی برخوردار شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهراگر امروز بخواهیم در مقابل شبهاتی که دشمن ایجاد می‌کند حالت پدآفند داشته باشیم، باید در مقابل توطئه های دشمن هوشیارانه برخورد کنیم.
موسوی نیا گفت: اگر هوشیار و با بصیرت نباشیم باز هم فتنه می‌تواند فضای ایران را غبار آلود کند و باید برای دوری از آسیب‌ها چون گذشته بر مدار ولایت حرکت کنیم.
وی با تاکید بر آسیب‌شناسی ناهنجاری‌ها در جامعه تصریح کرد: غبارروبی از چهره فرهنگ مساوی با هنجارسازی است و هر گاه شاخص‌های فرهنگی ارتقا یابد شاخص‌های هنجاری نیز بهبود پیدا می‌کند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول