اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان جم خبر داد:

فعالیت 150 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در جم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان جم از فعالیت بیش از 150 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در شهرستان جم خبر داد.

فعالیت 150 هیئت مذهبی شناسنامه‌دار در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدصادق سپهرمنش در دیدار با مسئولان تبلیغات اسلامی جم اظهار داشت: دولت نهم و دهم در تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و دینی تلاش ویژه‌ای از خود نشان داده و در شهرستان جم تحول اساسی در افزایش فضا و امکانات فرهنگی و دینی به وجود آمده است.
وی افزود: هیئت‌های مذهبی در دو سال گذشته تقویت و تجهیز شده‌اند و عملکرد مثبتی نیز از خود به جای گذاشته‌اند.
رئیس شورای هیئات مذهبی جم خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات شورا قبل از هر مناسبت از برنامه‌های اصلی شوراست، ضمن اینکه برگزاری نشست با مسئولین هیئات مذهبی، نشست با مسئولین شهرستان و نهادهای مرتبط، اجرای برنامه‌های مختلف در اعیاد و ولادات و وفیات و شهادات نیز از دیگر برنامه‌های این شوراست.
سپهرمنش از ثبت و شناسنامه‌دار شدن بیش از 150 هیئت مذهبی در شهرستان جم خبر داد و تصریح کرد: این هیئات مذهبی در مناسبت‌های مختلف سال بویژه ایام محرم و صفر و ماه مبارک رمضان و همچنین در فاطمیه اول و دوم، برنامه‌های منظم و منسجمی اجرا می‌کنند.
وی یادآور شد: برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در اکثر مناسبت‌ها توسط هیئات مذهبی سطح شهرستان از برنامه‌های قابل ذکر است.
سپهرمنش از توزیع پرچم و تراکت در مناسبت‌های سال بین هیئات مذهب خبر داد و خواستار حمایت ویژه دستگاه‌های اجرایی در این زمینه شد.
وی تعداد مساجد شهرستان را 114 مسجد و حسینیه‌های شهرستان را 72 باب ذکر کرد و اظهار داشت: در ماه محرم و صفر مراسمات بیشتر در حسینیه‌ها و هیئات خیابانی و در ماه مبارک رمضان مراسمات در مساجد برگزار می‌شود.
رئیس شورای هیئات مذهبی جم استقبال و حضور مردم را در برنامه‌های مذهبی بویژه عزاداری‌ها بسیار پررنگ خواند و اجرای مراسمات ویژه در هیئات محوری شهرستان در تما‌م مناسبت‌ها را از دیگر برنامه‌های این شورا عنوان کرد.
معاون تبلیغات اسلامی جم نیز با تقدیر از فعالیت هیئات مذهبی شهرستان گفت: هیئات مذهبی در بین مردم جایگاه خاصی دارند و باید کیفیت برنامه‌های خود را بالاتر ببرند.
مهدی رحمانی افزود: اداره تبلیغات اسلامی با همه توان از برنامه‌های هیئات مذهبی و تشکل‌های اسلامی و مذهبی حمایت می‌کند و انتظار داریم با هماهنگی بیشتر شاهد تاثیرگذاری بهتر و بیشتری باشیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول