اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاری و مدرس قرآن:

جلسات خانگی قرآنی از موفق‌ترین محافل مذهبی است

خبرگزاری فارس: قاری و مدرس قرآن گفت: جلسات خانگی قرآن از موفق‌ترین و پایدارترین محافل قرآنی هستند که در سطح شهر مشهد و کشور برگزار می‌شوند.

جلسات خانگی قرآنی از موفق‌ترین محافل مذهبی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، علی باوجدان در مراسم نخستین جلسه مسئولان قرآن کریم شهر مشهد با بیان این مطلب اظهار داشت: خروجی جلسات خانگی قرآنی کسانی بودند که در هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری و جانبازی‌ها حماسه آفریدند.
وی گفت: این محافل قرآنی باید همچنان مردمی باقی بمانند و برگزاری این جلسات هم‌اندیشی اگر صرف افزایش آمار نباشد، می‌تواند در کیفیت‌بخشی به این جلسات تأثیرگذار باشد.
باوجدان با بیان اینکه در این جلسات باید نیازسنجی انجام شود، تصریح کرد: در بحث اساتید قرآنی نیز باید نیازسنجی شود و سپس برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای سطح قرآنی اساتید انجام شود که در این صورت می‌توان به اثربخشی بیشتر این جلسات امیدوار بود.
وی ادامه داد: بعضی از این جلسات در جذب مخاطب موفق و بعضی‌ها موفق نیستند که در این هم‌اندیشی‌ها باید این مسئله ریشه‌یابی شود.
باوجدان با بیان اینکه در حال حاضر حضور کلی جمعیت در محافل قرآنی بسیار زیاد است، گفت: این جلسات باید جهت‌دهی شوند و راه‌های کیفیت بخشیدن به آن‌ها نیز بررسی شود.
این مدرس قرآن خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که مخاطب ما یک مخاطب قرآنی باشد که یکی از ابزارهای جذب مخاطب، صوت و لحن است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول