اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی؛

450 برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: 450 عنوان برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در این استان به اجرا در می‌آید.

450 برنامه به مناسبت هفته نیروی انتظامی اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سید محمد هاشمی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد برنامه 115 مورد در مرکز استان و 339 عنوان برنامه هفته نیروی انتظامی در سطح شهرستان‌ها به اجرا در خواهد آمد.
وی غبار روبی و گل باران مزار شهدا، نواخته شدن زنگ انضباط اجتماعی، صبحگاه مشترک، برپایی نمایشگاه پلیس‌های تخصصی در سالن علیدخت، دیدار فرماندهان انتظامی با امام جمعه، شرکت در آیین‌های نماز جمعه، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.
هاشمی افزود: به همین مناسبت سخنرانی فرماندهان نظامی در دانشگاه‌ها، همایش مشاوران خودرو و املاک با پلیس، نشست با اصناف، عملیات ویژه در شیروان و سایر شهرها، محفل انس با قرآن کریم، تجلیل از مأموران نمونه انتظامی، نشست‌های خبری و ... به اجرا در می‌آید.
وی همچنین از کلنگ زنی پردیس مجتمع رفاهی نیروی انتظامی خراسان شمالی در محور بجنورد به باباامان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه رفاهی و گردشگری، 30 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
 معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی خراسان شمالی واگذاری 20 واحد منازل سازمانی در شهرک حکمت و همچنین 16 واحد آپارتمانی به کارکنان نیروی انتظامی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
وی همچنین بر مشارکت شهروندان در طرح‌های انتظامی و حفظ امنیت تاکید کرد و گفت: البته طی سال‌های اخیر این مشارکت در بخش‌های مختلف افزایش یافته که نیازمند تقویت هر چه بیشتر است.
هاشمی با تاکید بر اینکه قانون و ارکان آن ضامن سلامت جامعه است، تصریح کرد: همه مردم می‌بایست احترام به قانون را از وظایف خود دانسته و از آن تبعیت کنند.
هفته نیروی انتظامی از امروز آغاز و تا 19 ماه جاری ادامه دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول