اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

اقتدار نیروی انتظامی خواب را از چشمان مخلان آسایش ربوده است

خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت:اقتدار امروز نیروی انتظامی خواب را از چشمان مخلان آسایش ربوده است.

اقتدار نیروی انتظامی خواب را از چشمان مخلان آسایش ربوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، مرتضی تمدن ظهر امروز در مراسم راه‌اندازی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: نیروی انتظامی با انجام مأموریت‌های بسیار، توانسته در وظایف خود موفق باشد.
وی افزود: برخورد با مخلان آسایش و شناسایی ناامن کنندگان جامعه و برخورد قاطع با این افراد از مهمترین مقوله‌هایی بوده که تاکنون از سوی پلیس انجام شده است.
استاندار تهران گفت: امروز اقتدار پلیس به اندازه‌ای است که ناامن کنندگان و مجرمان،‌ آسایش نداشته و پلیس را سدی محکم در برابر اقدامات خود می‌دانند.
وی افزود: پلیس اقدامات موثری در مسیر رسیدن به اهداف که همانا تأمین امنیت و گسترش آن در جامعه است انجام داده و توانسته کارنامه درخشانی را در این باره از خود به جای بگذارد.
تمدن تأکید کرد: مشارکت و همیاری مردم با پلیس نیز یکی از مهمترین مقوله‌هایی است که توانسته پلیس را در انجام مأموریت‌های خود موفق گرداند.
وی افزود: هرجا که مردم با مسئولان مشارکت و همکاری کنند انتظار موفقیت بسیار بیشتر است.
استاندار تهران در ادامه سخنان خود به راه‌اندازی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی درغرب استان تهران اشاره کرد و گفت: شهرستان‌های استان تهران به دلیل حساسیت و موقعیت جغرافیایی نیازمند توجه بیشتر بوده لذا راه‌اندازی این ستاد در  غرب استان تهران و در شهرستان شهریار می‌تواند گامی اساسی در جهت توسعه امنیت در این مناطق باشد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول