اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیر:

نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیر گفت: فعالیت نیروی انتظامی ضامن امنیت و آسایش جامعه و مردم است.

نیروی انتظامی ضامن امنیت جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ابوالفضل قهرمان‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست با فرمانده نیروی انتظامی و مدیر آموزش و پرورش نیر اظهار داشت: در طی سال‌های اخیر نیروی انتظامی توانسته است با استفاده از نیروی انسانی مجرب و توانا، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، جرم و جنایت، روابط ناسالم اجتماعی و ... را کاهش دهد و در بسیاری از مواقع مهار کند.
این مسئول به تعامل فرهنگی و تبلیغی این اداره با نیروی انتظامی اشاره کرد و ابراز داشت: روحانیون و مبلغان دینی نیز در تبیین مفاهیم دینی توانسته‌اند عقاید و ارزش‌های اسلامی و مقررات دینی فردی، خانوادگی و اجتماعی را در بین مردم تبلیغ کنند و این در حقیقت بیدار سازی فطرت انسان برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اخلاقی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارزش و اهمیت تعامل آموزشی در بین ادارات اشاره کرد و گفت: مهمترین و با ارزش‌ترین فعالیت و خدمت در کشور آموزش و پرورش است، چرا که این نهاد ارتباط مستقیم با افکار و اندیشه‌های انسان دارد و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را بعنوان آینده‌سازان مملکت، برعهده دارند.
قهرمان‌نژاد بیان داشت: آموزش و پرورش اولین بستر و خانه‌ای است که شخصیت شخص را قالب‌بندی می‌کند و پایه و اساس را تعیین می‌کند پس باید برای تربیت صحیح فرزندانمان کوشا بوده و با ارج نهادن به مقام معلم ارتباط تنگاتنگ با آنان داشته باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر آموزش و پرورش نیر هم در این دیدار بر ضرورت برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های تخصصی و گفتمان‌های دینی ویژه دانش‌آموزان و دبیران مدارس تاکید کرد و در این زمینه تعامل فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان را مهم ارزیابی کرد.
فرمانده نیروی انتظامی نیر هم در سخنانی به برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت راهکارهای دینی رفع آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و از همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان در برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن ویژه کارکنان این اداره و دیگر فعالیت‌های فرهنگی قدردانی کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول