اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

نیروی انتظامی برای ثبات ایران باید مقتدر بماند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهرگفت: نیروی انتظامی برای ثبات ایران اسلامی باید مقتدر بماند که در راس این ثبات، امنیت بالاترین شاخص است.

نیروی انتظامی برای ثبات ایران باید مقتدر بماند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ الهی است، اظهار داشت:کسانی که در ایجاد امنیت نقش داشتند پاسدار این نعمت خداوندی هستند.
وی افزود: باید قدر امنیت را بدانیم که حاصل خون بیش از 220 هزار شهید است که خونشان به پای عزت و امنیت جمهوری اسلامی ریخته شده است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: اگر عزت و امنیت داریم به برکت خون شهدا، جانبازی جانبازان و صبر آزادگان است.
جهانبخش گفت: امروز باید قدردان و قدرشناس کسانی باشیم که آن امنیت را به وجود آورده‌ و تداوم بخشیدند و ما باید گام‌های خود را با صلابت و استواری برداریم.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با پیشقراولی روحانیت و پایداری امام به پیروزی رسید و تدوام یافت.
استاندار بوشهر گفت: این انقلاب سکانداری چون امام داشت که سنگر بندی این انقلاب آنگونه با صلابت ریخته شده که امروز خلف صالح امام در تداوم عزتمداری، در عرصه‌های بین المللی ایران به عنوان ام القرای جهان مطرح است.
جهانبخش با اشاره به هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: در این هفته باید قدرشناس فرزندانی از این امت باشیم که مسئولیتی چند برابر دارند و مهم‌ترین آن تامین امنیت است.
وی اضافه کرد: به برکت همت و حمایت دستگاه قضا، امروز در استان بوشهر شاهد امنیت پایدار و مطلوبی هستیم هر چند برای آنچه باید باشیم فاصله داریم.
استاندار بوشهرگفت: این مردم شایسته امنیت و توسعه، پیشرفت و عدالت هستند و اگر ما به عنوان خدمتگزاران به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم مردم نیز نشان داده‌اند همواره به وظیفه خود به خوبی عمل کرده‌اند.
جهانبخش تاکید کرد: مشاهده برخی ناهنجاری‌ها ناشی از مظلومیت فرهنگ است و باید تلاش کنیم غبار مظلومیت را از چهره فرهنگ پاک کنیم.
استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت بنیان‌های اعتقادی و فرهنگی، بیان کرد: برای پایداری امنیت باید فرهنگ سازی کنیم و این فرهنگ می‌تواند امنیت را پایدار کند.
جهانبخش با بیان اینکه نیازمند ارتقا سطح فرهنگ راهنمایی و رانندگی هستیم، اضافه کرد: امنیت متعلق به همه است و همه ما در این امر سهم داریم و ایجاد، حفظ و پایداری امنیت وظیفه همگانی است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول