اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اعلام کرد:

برگزاری ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 56 عنوان برنامه توسط نیروی انتظامی آذربایجان غربی در سطح این استان در هفته نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه هفته نیروی انتظامی در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمدعلی نصرتی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: علاوه بر این 40 عنوان برنامه از سوی مرکز ابلاغ شده است که در این هفته اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه 16 برنامه در هفته نیروی انتظامی به صورت ابتکاری از سوی همکاران نیروی انتظامی برگزار می‌شود، تصریح کرد: 180 برنامه متفرقه نیز در طول این هفته در شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.
این مسئول افزود: شعار امسال هفته نیروی انتظامی "سهم من در امنیت و آرامش"، افزود: از 13 تا 20 مهر ماه برنامه هایی در این زمینه در سطح استان برگزار می شود.
نصرتی با اشاره به برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان، خاطرنشان کرد: هر یک از روزهای هفته نیروی انتظامی به نام های خاصی نامگذاری شده است که بر این اساس روز نخست از هفته نیروی انتظامی با نام روز پیشگیری اجتماعی و مشارکت عمومی در امنیت و آرامش در قالب 32 برنامه شامل برگزاری کارگاه‌های آموزشی سوء پیشگیری از مواد مخدر در مدارس، تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، نمایش اقتدار یگان ویژه در سطح شهرها با محوریت شهر ارومیه برگزار می‌شود.
وی روز دوم را روز پلیس مومن، متعهد، ایثارگر، امنیت و آرامش عنوان کرد و گفت: روز سوم هفته نیروی انتظامی به نام روز جامعه ایمانی، حفظ ارزش‌ها، امنیت و آرامش نامگذاری شده است.
این مسئول با بیان اینکه در روز سوم نیز کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه در ارومیه دیدار خواهد کرد و اظهار داشت: در این روز شاهد مانور موتورسیکلت‌سواران قانونمند در شهر خواهیم بود.
نصرتی با بیان اینکه روز چهارم هفته نیروی انتظامی به نام روز خانواده، مدرسه، نهادهایی اجتماعی، امنیت و آرامش نامگذاری شده است، تصریح کرد: روز پنجم هفته نیروی انتظامی نیز به نام پلیس، دانش، پژوهش، فن‌آوری، امنیت و آرامش نامگذاری شده است.
وی با بیان اینکه پلیس مقتدر، هوشمند، حرفه‌ای، امنیت و آرامش در روز ششم مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در این روز پروژه‌های قابل افتتاح نیروی انتظامی مورد افتتاح قرار می‌گیرد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: آخرین روز از هفته نیروی انتظامی نیز به نام پلیس، قانون، حکومت، امنیت و آرامش نامگذاری شده است که در این روز نیز 31 برنامه در سطح استان برنامه‌ریزی شده است که یکی از این برنامه‌ها ملاقات چهره به چهره فرماندهان انتظامی با مردم است.
نصرتی در ادامه به اشاره به تجمع عده‌ای در خیابان‌های ارومیه به بهانه دریاچه ارومیه، ادامه داد: دریاچه ارومیه مورد غفلت قرار گرفته است و باید زنگ نجات دریاچه ارومیه در سال‌های گذشته به صدا در می‌آمد که متاسفانه غفلت شده ولی این موضوع در دولت دهم نهم و دهم مورد توجه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از افراد که در تجمعات شرکت داشتند افرادی بودند که فریب رسانه‌های بیگانه را خورده‌اند، گفت: به دنبال پرونده‌سازی نیستیم و وظیفه داریم در مواقع لازم امنیت را در جامعه برقرار کنیم.
این مسئول در ادامه آماری از عملکرد نیروی انتظامی در استان در شش ماه نخست سال جاری ارائه داد و گفت: در بسیاری از جرائم شاهد کاهش هستیم به طوری که در شش ماه نخست سال جاری 31 درصد کاهش قتل، سه درصد کاهش در کشف سوخت و 72 درصد افزایش کشف اسلحه غیرمجاز در آذربایجان غربی وجود دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول