اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد:

افزایش 40 درصدی تصادفات فوتی در کاشان‌

خبرگزاری فارس: فرمانده‌ انتظامی کاشان از افزایش 40 درصدی تصادفات درون شهری منجر به فوت در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

افزایش 40 درصدی تصادفات فوتی در کاشان‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، منوچهر صفایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود افزایش تصادفات فوتی درون شهری کاشان تصادفات جرحی و تصادفات منجر به خسارت به ترتیب با 17 و 12 درصد کاهش روبه‌رو بوده ‌است.
وی سپس به مقایسه تصادفات درون شهری و برون شهری شهرستان کاشان پرداخت و گفت: تصادفات درون شهری کاشان در مجموع 14 درصد کاهش داشته حال آنکه در مدت مشابه تصادفات برون شهری شهرستان 40 درصد افزایش داشته که علت اصلی آن عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی بوده ‌است.
فرمانده ‌انتظامی کاشان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: این هفته فرصت مغتنمی است تا نیروی انتظامی تلاش‌های خود را در زمینه‌‌های مختلف به مردم بشناساند و افراد جامعه را برای مشارکت در ارتقای نظم و امنیت عمومی مهیا سازد.
صفایی پلیس، حاکمیت و مردم را سه ضلع یک مثلث در تأمین و حفظ امنیت جامعه توصیف و عنوان کرد: اگر این سه ضلع با یکدیگر برای رسیدن به امنیت مطلوب هماهنگ نباشند امنیت به طور کامل در جامعه برقرار نمی‌شود.
وی سپس به نام‌گذاری روزهای هفته پلیس نیز که با شعار سهم من در امنیت و آرامش نام‌گذاری شده نیز اشاره کرد و گفت: نخستین روز به نام پیشگیری اجتماعی، مشارکت عمومی امنیت و آرامش، دومین روز با شعار پلیس مؤمن، متعهد و ایثارگر امنیت و آرامش، سومین روز با عنوان جامعه انسانی، حفظ ارزش‌ها امنیت و آرامش، روز چهارم  با نام خانواده، مدرسه، نهادهای اجتماعی امنیت و آرامش، روز پنجم با عنوان پلیس، دانش‌، پژوهش، فناوری امنیت و آرامش، روز ششم با شعار پلیس مقتدر، هوشمند و حرفه‌ای امنیت و آرامش و در نهایت هفتمین روز با عنوان حکومت، پلیس، قانون و حکومت امنیت و آرامش نام‌گذاری شده ‌است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول