اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته نخست لیگ برتر کاراته؛

کاراته کاهای قمی با پیروزی شروع کردند

خبرگزاری فارس: تیم کاراته استانداری قم نخستین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور را با پیروزی به پایان رساند.

کاراته کاهای قمی با پیروزی شروع کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین هفته رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور با حضور چهره‌های شاخص کاراته کشور در تمام تیم‌های لیگ برتری در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و طی آن استانداری قم در نخستین دیدار خود طعم شیرین پیروزی را چشید.
در فصل جدید مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور، تیم‌های لیگ برتری دیدارهای هفته نخست را در حالی برگزار کردند که به غیر از استانداری قم دیگر رقبا در دو مسابقه به میدان رفتند اما کاراته کاهای استانداری قم در این هفته، مرحله نخست را با استراحت و مرحله دوم را با پیروزی برابر تیم کاراته شهرداری شهر قدس به پایان رساندند.
مدیر تیم کاراته استانداری قم با اشاره به کیفیت برگزاری هفته نخست مسابقات فصل جدید لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور اظهار کرد: کاراته‌کاهای استانداری قم در این هفته برابر شهرداری شهر قدس نمایش قابل قبولی داشتند.
محمدرضا رحیمی موحد بیان کرد: تیم کاراته استانداری قم با توجه به تمرینات بسیار زیادی که نفرات آن زیر نظر کادر فنی برای کسب آمادگی حضور موفق در لیگ برتر پشت سر گذاشته بودند، در هفته نخست عملکرد بسیار مناسبی داشت.
وی تاکید کرد: در مسابقات این فصل لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور نیز از حمایت‌های خوب استانداری قم برخوردار هستیم و با حضور چهره‌های مطرح کاراته قم هم در کادر فنی و هم در بین نفرات در لیگ برتر به امید صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنیم.
مدیر تیم کاراته استانداری قم با اشاره به حساسیت تمام مسابقات این فصل لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور اظهار کرد: هدف مجموعه پر تلاش تیم کاراته استانداری قم این است که با برخورداری از کادر فنی توانمند و همچنین چهره‌های موفق کاراته قم بتوانیم جواز صعود به لیگ برتر را با کسب نتایجی درخشان کسب کنیم.
وی اضافه کرد: در ترکیب تیم کاراته استانداری قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور، علی شیرغلامی، اصغر رحمتی، صادق جعفر کرمانی، حسن محمدی، مهدی اولیاء، فرشاد بی‌غم، مهدی موسوی، محمد فتح‌الله گل، علی صابری، مهدی عباسی و امیر موسوی عضو هستند.
رحیمی موحد ابراز کرد: همچنین در کادر فنی تیم کاراته استانداری قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور نیز این تیم را همچون فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر کاراته، مهدی جعفری قهرمان سرشناس سابق کاراته قم به عنوان سرمربی هدایت می‌کند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول