اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره نارنج:

جشنواره نارنج جویای استعدادهای ادبیات داستانی است

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی جشنواره کشوری داستان کوتاه نارنج کشف استعدادها در عرصه ادبیات داستانی را از اهداف این جشنواره دانست.

جشنواره نارنج جویای استعدادهای ادبیات داستانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، سناالدین فرهنگ بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره داستان کوتاه نارنج با افزوده شدن استان خوزستان به جمع استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان در راستای اهداف مطالعاتی خود و پژوهش بر وضعیت ادبیات داستانی جنوب ایران برای سومین بار به میزبانی جهرم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار تا سوم آبان ماه افزود: علاقمندان می‌توانند در دو بخش آزاد و جوان آثار خود را به نشانی naranjnews@gmail.com ارسال کرده و اطلاعات بیشتر را از سایت رسمی جشنواره به نشانی www.naranj.org دریافت کنند.
مدیر اجرایی جشنواره کشوری نارنج با بیان اینکه این جشنواره پنجمین جشنواره در سطح استان فارس است، بیان کرد: جشنواره نارنج برای دومین بار به طور اختصاصی در سطح جنوب کشور برگزار می‌شود که امیدواریم با کسب مجوزهای لازم برای چاپ آثار منتخب دوره گذشته بتوانیم کتاب نارنج را در اختتامیه سوم رونمایی کنیم.
فرهنگ کشف استعدادها در عرصه ادبیات داستانی را از دیگر اهداف این جشنواره دانست و بیان کرد: ایجاد فرصت برای معرفی نویسندگان جدید به عرصه ادبیات داستانی کشور از دیگر خروجی‌های جشنواره نارنج است.
وی انتخاب انجمن برتر داستان‌نویسی که بیشترین و بهترین آثار تولیدی داشته‌اند را از برنامه‌های این جشنواره دانست و خاطرنشان کرد: آثار مکتوب نویسندگان شرکت کننده نیز در حاشیه برگزاری جشنواره داستان کوتاه نارنج در نمایشگاهی در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول