اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ارسال 1000 اثر به جشنواره ادبیات رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از یک هزار و 395 اثر به دبیرخانه جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی ارسال شده است.

ارسال 1000 اثر به جشنواره ادبیات رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، حسین گنجی اظهار داشت: همزمان با دهه کرامت، ششمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد برگزار می‌شود.
گنجی افزود: بیش از یک هزار و 395 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده که از بین این تعداد آثار برگزیده پس از داوری انتخاب و دهم مهرماه در آیین اختتامیه جشنواره معرفی و تقدیر می‌شوند.
وی افزود: همزمان با برگزاری آیین اختتامیه، کتاب شماره پنج بهشت هشتم که دربرگیرنده آثار برتر پنجمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی است نیز توزیع می‌شود.
گنجی اشاعه فرهنگ منور رضوی را مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین، تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و کمک به انتشار گسترده این آثار از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی تصریح کرد: شرایط لازم و تمهیدات مورد نیاز برای برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره فراهم شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه به برپایی هشتمین نمایشگاه کتاب ناشرین کشوری در این استان اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه با حضور 400 ناشر کشوری و 30 ناشر استانی از 28 شهریور تا سوم مهرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.
گنجی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 30 هزار عنوان کتاب عرضه می‌شود، افزود: این کتب در موضوعات علمی، پزشکی، دانشگاهی، علوم محض، کتب مذهبی، نرم‌افزار و سایر رشته‎های تخصصی و عمومی به علاقمندان عرضه می‌شود.
وی تصریح کرد: تخفیف درنظر گرفته شده برای این نمایشگاه 40 درصد است به این صورت که متقاضیان با در دست داشتن کارت ملی می‎توانند تا سقف 300 هزار ریال کارت الکترونیکی کتاب از تخفیف 20 درصدی برخوردار و با دریافت20 تا 30 درصد تخفیف از ناشر مورد نظر کتب خود را خریداری کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول