اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

شهرکرد میزبان جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ششمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی فردا همزمان با 10 مهر ماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

شهرکرد میزبان جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی
حسین گنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین، تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و کمک به انتشار گسترده این آثار از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
وی اشاعه فرهنگ منور رضوی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد و گفت: بیش از یک‌هزار و 395 اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که از بین این تعداد، آثار برگزیده در آیین اختتامیه جشنواره معرفی و تقدیر می‌شوند.
گنجی با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره در سه رشته شعر، داستان کوتاه و قطعه ادبی است، گفت: این جشنواره در سه گروه سنی در سه مقطع سنی کودک پنج تا 12 سال، نوجوان 12 تا 18سال و بزرگسال 18 سال به بالا مورد ارزیابی قرار خواهد گرفته و نفرات برتر مشخص شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین از رونمایی جلد پنجم کتاب "بهشت هشتم" همزمان با برگزاری آیین اختتامیه ششمین جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی در شهرکرد خبر داد و گفت: کتاب بهشت هشتم مجموعه‌ای از آثار برتر جشنواره ادبیات کودک و نوجوان رضوی است که هر سال آثار برتر در این کتاب به چاپ می‌رسد و از آن در آیین برگزاری جشنواره رونمایی می‎شود.
وی ادامه داد: بر همین اساس جلد پنجم کتاب بهشت نیز مجموعه‌ای از آثار برتر پنجمین جشنواره ادبیات و کودک و نوجوان رضوی است که سال گذشته برگزار شد و امسال این آثار به صورت مدون چاپ شده و به صورت نمادین از آن رونمایی می‎شود. 
گنجی با بیان اینکه در آیین اختتامیه جشنواره میهمانان ویژه‌ای حضور دارند، تصریح کرد: اکرم کشایی و کبری بابایی از نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان کشور نیز در آیین برگزاری این جشنواره حضور خواهند داشت.
این مقام مسئول با ابراز خرسندی از انتخاب چهارمحال و بختیاری به عنوان میزبان جشنواره ادبیات کودک و نوجوان در فرهنگ رضوی گفت: شرایط لازم و تمهیدات مورد نیاز برای میزبانی خوب این جشنواره هر سال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر فراهم می‌شود.
ششمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی فردا همزمان با 10 مهر ماه جاری در شهرکرد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول