اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت استاندار خراسان جنوبی خبر داد:

بسته شدن پرونده استخدامی برنامه چهارم توسعه در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: با برگزاری آزمون استخدامی جامع دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی پرونده استخدامی دستگاه‌های دولتی از محل برنامه چهارم توسعه در استان بسته شد.

بسته شدن پرونده استخدامی برنامه چهارم توسعه در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پیش از ظهر امروز یک‌هزار و 200 داوطلب استخدامی در 20 دستگاه اجرایی و 34 رشته شغلی در مارتن استخدامی خراسان جنوبی شرکت کردند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری این آزمون با بیان اینکه در آزمون امروز صد درصد نیروها بومی جذب می‌شوند، گفت: در آزمون‌های قبلی بعد از جذب، نیروهای غیربومی خواستار جابجایی می‌شدند و مشکلاتی ایجاد می‌شد.
محمدرضا گلرو با بیان اینکه در آزمون امروز یک هزار و 205 نفر حضور داشتند، افزود: این تعداد از بین یک‌هزار و 422 نفر ثبت‌نام کننده پالایش شدند، افرادی که مجاز به شرکت در آزمون نبودند یا مدارکشان نقص داشت و یا غیر بومی بودند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ثبت نام این آزمون برای نخستین بار به صورت اینترنتی در استان برگزار شد و مراحل بعدی آن نیز به صورت الکترونیکی است و نیمه آبان نتایج اعلام می‌شود.
گلرو از طرح سؤالات در داخل استان خبر داد و افزود: از دو روز پیش عوامل برگزاری آزمون قرنطینه بودند.
وی با بیان اینکه 77 نفر از آخرین سهمیه برنامه چهارم توسعه برای استخدامی در دستگاه‌های اجرایی استان باقی مانده بود، تاکید کرد: 25 نفر از این تعداد سهمیه خانواده‌های شاهد و ایثارگر است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول