اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای کاهش تصدی‌گری دولت صورت گرفت؛

راه‌اندازی دفتر پیشخوان خدمات حمل و نقل عمومی در بروجن

خبرگزاری فارس: نخستین دفتر پیشخوان خدمات حمل و نقل عمومی در شهرستان بروجن بهره‌برداری شد.

راه‌اندازی دفتر پیشخوان خدمات حمل و نقل عمومی در بروجن
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از این دفتر اظهار داشت: سرویس‌دهی به بخش ناوگان حمل و نقل و رانندگان از مهم‌ترین اهداف ایجاد و راه‌اندازی این دفتر است.
وی افزود: با راه‌اندازی این دفتر از این پس خدمات‌دهی به رانندگان و ناوگان حمل و نقل در زمینه‌های صدور کارت هوشمند، تمدید کارت هوشمند، تعویض کارت، صدور دفترچه کار، صدور کارت هوشمند المثنی، اصلاح کارت هوشمند از طریق این دفتر پیشخوان صورت می‌گیرد.
کرمی ادامه داد: ارائه خدمات پستی، پست بانک، مخابرات، انجام امور مشترکین گاز و حذف مسافت بروجن تا شهرکرد از دیگر مزایای راه‌اندازی این  دفتر در بروجن است.
فرماندار شهرستان بروجن با تأکید بر اینکه باید فرهنگ استفاده از امکانات جدید و نو در حوزه مخابراتی و ارتباطات برای مردم بیان شود، افزود: با توجه به اینکه فناوری اطلاعات از مهم‌ترین اصول در راستای سیاست دولت است بر همین اساس رسانه‌ها و مطبوعات در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
وی گسترش ارتباطات و استفاده از فناوری اطلاعات در روستاها را بسیار ضروری دانست و گفت: فعالیت‌های ارتباطی در روستاها حلقه مفقوده بین شهرها و روستا است که خدمات ارائه شده از سوی دفاتر ارتباطی در روستاها را بسیار ارزشمند می‌کند و جزو ضروریات امروز مردم روستایی و شهری است.
کرمی خاطرنشان کرد: مزایای اجرای طرح دفاتر پیشخوان دولت، استفاده از خدمات غیر حضوری، حذف سفرهای غیر ضروری شهری، به حداقل رساندن مراجعات مشترکین، پرورش شهروند الکترونیک، افزایش ساعات ارائه خدمت است.
نخستین دفتر پیشخوان خدمات حمل و نقل عمومی با هدف سرویس‌دهی به بخش ناوگان حمل و نقل و رانندگان با حضور مدیرکل حمل و نقل پایانه‌ها، فرماندار شهرستان بروجن و جمعی از مسئولان شهرستانی در بروجن افتتاح شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول