اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بیله‌سوار خواستار شد:

گسترش فعالیت‌های پیشخوان در روستاهای بیله‌سوار

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بیله‌سوار خواستار گسترش فعالیت‌‌های دفاتر پیشخوان دولت، پست بانک و خدمات مخابراتی در روستاهای این شهرستان شد.

گسترش فعالیت‌های پیشخوان در روستاهای بیله‌سوار
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد پیش از ظهر امروز در در جلسه بررسی افزایش دفاتر پست بانک (َICT) در روستاهای این شهرستان اظهار داشت: اشاعه و ترویج این خدمات در روستاها سبب کاهش تردد روستانشینان به شهر شده و جلوی بسیاری از تبعات ناشی از این مسافرت‌های زائد را می‌گیرد.
وی با یادآوری اینکه روستاییان در دولت نهم و دهم بیشترین حمایت و تکریم را شاهد بودند خاطرنشان کرد: محوری‌ترین و اساسی‌ترین برنامه دولت نهم و دهم برقراری عدالت اجتماعی و رسیدگی به مناطق محروم و روستاها است. 
این مسئول افزود: از جمله اهداف دولت در این زمینه ایجاد و گسترش دفاتر پست بانک (ICT) در روستاها است.
سرپرست فرمانداری بیله‌سوار با بیان اینکه توسعه و آبادانی روستاها، ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت روستاییان بزرگترین دغدغه مسئولان استانی است، افزود: با ایجاد دفاتر پست بانک در روستاها خدمات مالی از جمله دریافت بهای قبوض آب، برق، گاز، تلفن و پرداخت یارانه‌ها، حقوق مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی (ره)، بازنشستگان، تامین اجتماعی و سایر خدمات در خود روستا انجام میگیرد و این اقدام علاوه بر تامین رفاه روستاییان به اشتغالزایی جلوگیری از مهاجرت روستاییان نیز کمک می‌کند‌.
وی اضافه کرد‌: دفاتر پشت بانک و دیگر خدمات مخابراتی روش‌های نوین در خدمت‌رسانی به روستاییان هستند و ضروری است که فعالیت‌های این دفاتر در روستاها گسترش یابد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول