اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکنون صورت پذیرفته است؛

راه‌اندازی 21 هزار دفتر پیشخوان‌ در کشور

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر 8 هزار دفتر پیشخوان شهری و 13 هزار دفتر پیشخوان روستایی راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 21 هزار دفتر پیشخوان‌ در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، نادر ریاحی صبح امروز در شورای اداری شهرستان رزن اظهار کرد: سیاست‌های ابلاغی و چشم‌اندازهای مقام معظم رهبری از مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو است و در همین راستا دولت نیز سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری را در اولویت قرار داده است.
وی گفت: تحول نظام اداری کشور مستلزم سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری است.
معاون پشتیبانی و منابع معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور بیان کرد: برای توسعه خدمات الکترونیک 10 برنامه تحول پیش‌بینی شده که از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به عدالت استخدامی، افزایش بهره‌وری، سلامت اداری، توانمندسازی و آموزش، خدمات‌رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع اشاره کرد.
وی عنوان کرد: یکی از مسائل اصلی دولت در ایجاد شفافیت در ارائه خدمت بهتر به مردم در زمینه توسعه دولت خدمات الکترونیک و دفاتر است که در این راستا هم اکنون 8 هزار دفتر پیشخوان شهری و 13 هزار دفتر پیشخوان روستایی راه‌اندازی شده است.
ریاحی افزود: امروزه اصرار دولت بر این است که با افزایش این دفاتر زمینه خدمات‌رسانی بیشتر را برای مردم در روستاها مهیا کند.
فرماندار رزن نیز به برخی مشکلات شهرستان رزن اشاره کرد و گفت: امیدواریم مشکلاتی که در شهرستان رزن وجود دارد در این سفر پیگیری و رفع شود.
ناصر صفایی گفت: برخی سازمان‌ها و ادارات شهرستان رزن از نظر نیروی انسانی و مکان مشکل اساسی دارند و برخی ادارات نیز به صورت نمایندگی در شهرستان فعالیت می‌کنند که خواستاریم این نمایندگی‌ها به اداره ارتقا یابند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول