اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فریدونشهر:

دانشجویان عزم جهاد علمی و عملی داشته باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار فریدونشهر گفت: دانشجویان باید عزم جهاد علمی و عملی داشته و در عرصه‌های خودسازی، علم و هوشمندی فکری و فرهنگی تلاش کنند.

دانشجویان عزم جهاد علمی و عملی داشته باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدونشهر، مجتبی خوانساری پیش ‌از ظهر امروز در جمع دانشجویان جدید‌الورود دانشگاه پیام نور این شهرستان اظهار داشت: دانشجویان باید به عنوان نیروها و انسان‌های هم‌طراز انقلاب اسلامی که نیازمند سرمایه‌گذاری است، تلاش کنند.
وی ادامه داد: دانشجویان باید در مجهز شدن به اخلاق و معنویت، تعمق، اراده و عزم پولادین، تدبیر و عقلانیت روشن و مستحکم، فعال و کار آمد بودن، جهاد علمی، مقاومت و ایستادگی، سخت کوشی، بیداری و هوشمندی از هیچ کوششی دریغ نکنند.
فرماندار فریدونشهر اضافه کرد: تلاش برای خودسازی علمی، فکری و روحی مبتنی بر ایمان عمیق و مقاومت شجاعانه و خستگی ناپذیر در این راه و در برابر همه سختی ها و پلیدی‌ها از دانشجویان مسلمان و بیدار شخصیت‌هایی می‌‌سازد که نه تنها برای خود ملت بلکه برای بشریت راه نوینی را عرضه می‌کنند.
وی افزود: تربیت عناصر موفق، عالم و هوشمند شایسته دانشجویانی است که در محیط دانشگاه همواره چراغ ایمان و هدایت را فروزان کرده و فضای جامعه را با نورانیت  و عقلانیت خود نورانی می‌سازند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول