اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی تجمع صنفی دانشجویان دانشگاه فردوسی؛

تهدیدی مبنی بر اخراج دانشجویان معترض صورت نگرفته است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی درباره خبر تهدید اخراج دانشجویان معترض نیز اظهار داشت: این خبر را تکذیب می‌کنم، هیچ‌گونه تهدیدی مبنی بر اخراج دانشجویان معترض صورت نگرفته است.

تهدیدی مبنی بر اخراج دانشجویان معترض صورت نگرفته است
سیدحسین سیدموسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در رابطه با تجمع صنفی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در زمینه پولی‌‌ شدن سرویس‌های دانشگاه و تعطیلی سلف سرویس دانشگاه در روزهای پنجشنبه اظهار داشت: دانشگاه تنها وظیفه آموزش و پژوهش دانشجویان را دارد و در مورد حمل و نقل دانشجویان هیچ‌گونه وظیفه‌ای بر عهده دانشگاه نیست و اگر یک دانشجو بخواهد در طول روز پنج یا شش بار سوار سرویس شود باید هزینه پرداخت کند، ‌در غیر این صورت می‌تواند پیاده از دانشکده‌ای به دانشکده‌ دیگر برود.
وی افزود: از نظر دانشگاه روز پنجشنبه یک روز آموزشی نیست و عمومیت ندارد ولی ممکن است بعضی از اساتید در روز پنجشنبه برای دانشجویان‌شان کلاس بگذارند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی بیان داشت: قیمت ژتون‌های غذای دانشجویان افزایش نیافته است و به همان مبلغ 290 و 485 تومان عرضه می‌شود و هیچ‌گونه افزایش قیمت صورت نگرفته است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد درباره خبر تهدید اخراج دانشجویان معترض نیز اظهار داشت: این خبر را تکذیب می‌کنم، هیچ‌گونه تهدیدی مبنی بر اخراج دانشجویان معترض صورت نگرفته است.
چند روزی است دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در اعتراض به برخی مشکلات صنفی در ابتدای سال تحصیلی در این دانشگاه دست به تجمع زده‌اند.
دانشجویان معترض تاکنون دو تجمع صنفی در اعتراض به نبود غذای مطلوب این دانشگاه، تعطیل بودن سلف‌سرویس این دانشگاه در روز پنجشنبه و پولی‌ شدن سرویس‌های ایاب و ذهاب برگزار کرده‌اند.
تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه تأکید کرده‌اند که این تجمع‌های صنفی از سوی دانشجویان ارزشی بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی و جنبش عدالت‌خواه دانشجویی هدایت شده و رنگ و بوی سیاسی ندارد.
دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد همچنین در اعتراض به مشکلات صنفی بیانیه‌ای صادر کردند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول