اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6400 دانشجو اسکان یافتند؛

اسکان تمام دانشجویان واجد شرایط در خوابگاه‌های دانشگاه تبریز

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه تبریز از اسکان همه دانشجویان واجد شرایط متقاضی خوابگاه در خوابگاه‌های دولتی و خودگردان این دانشگاه خبر داد.

اسکان تمام دانشجویان واجد شرایط در خوابگاه‌های دانشگاه تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، حسین نوید گفت: بر همین اساس هم اکنون 6 هزار و 400 نفر در خوابگاه­های این دانشگاه جایابی شده­اند که از این تعداد 3 هزار و300 نفر در خوابگاه‌های پسران و 3 هزار و 100  نفر در خوابگاه­های دختران ساکن شده­اند.
به گفته وی از این تعداد همچنین 2 هزار و 520 نفر از دانشجویان دختر در مجتمع خوابگاهی شهدا و 580 نفر از دانشجویان جدیدالورود در خوابگاه­های خودگردان اسکان یافته­اند.
نوید همچنین به تعمیر و تجهیز خوابگاه­های دانشجویی این دانشگاه برای ارائه خدمات برای سال‌ تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: این تعمیر و تجهیز انجام شده شامل تمام بخش­های خوابگاه­های دانشجویی از جمله قرائتخانه‌ها، سایت­ها و نمازخانه­ها بوده که طی مدت دو ماه انجام شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه برای تجهیز خوابگاه‌های دانشگاه تبریز اعتباری نزدیک به 2 میلیارد ریال هزینه شده است، یادآور شد: تجهیزات خریداری شده شامل لوازم مورد نیاز خوابگاه­ها از جمله میز و صندلی، یخچال، موکت و ... بوده است.     
معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در ادامه با اشاره به سایر خدمات ارائه شده برای دانشجویان این دانشگاه افزود: روزانه نزدیک به 17 هزار پرس غذا در بین دانشجویان این دانشگاه در سه نوبت صبحانه، نهار و شام در پنج مکان شامل سلف مرکزی خواهران، خوابگاه شهدا، دانشکده فنی مهندسی برق و کامپیوتر، خوابگاه ولیعصر و خوابگاه شهرک امام(ره) طبخ و توزیع می­شود.
به گفته وی، ارائه سالانه بیش از 27 هزار سرویس ایاب و ذهاب از خوابگاه­های پسران واقع در شهرک امام(ره) و ولیعصر(عج) همچنین ارائه سرویس به دانشجویان دختر در هر پنج دقیقه از خوابگاه­های دانشجویی آنان به طرف سایت اصلی دانشگاه تبریز از جمله دیگر این خدمات است که برای رفاه حال دانشجویان از سوی این دانشگاه ارائه می‌شود.
 انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول