اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا:

اطاعت از رهبری عامل مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: اطاعت از رهبری مهم‌ترین عامل در مقابله با جنگ نرم است.

اطاعت از رهبری عامل مقابله با جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، شعبانعلی حیدریان صبح امروز در همایش تبیین برنامه‌های جنگ نرم دشمن در نکا اظهار داشت: هرگونه کوتاهی در زمینه خنثی کردن توطئه‌های دشمن، فرصت فعالیت‌های نرم دشمن را فراهم می‌کند.
وی گفت: موظف هستیم با بصیرت و هوشیاری کامل در این عرصه قدم برداریم تا مغلوب دشمن نشویم.
حیدریان با اشاره به اهداف و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای شناخت و معرفی دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس ادامه داد: این جنگ با تمام ابعاد و دفاع مقدس رزمندگان با تمام برجستگی‌هایش باید برای جامعه و نسل جوان تبیین شود تا با شناخت آن در برابر جنگ نرم مسلح باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: پیروزی‌های مداوم ایران اسلامی در مراحل مختلف انقلاب، نشان از ولایت‌پذیری دارد.
این مسئول ادامه داد: از شاخصه‌های بارز جنگ نرم دشمن انجام فعالیت‌هایی مانند مبارزه با اعتقادات دینی و ارزش‏های اخلاقی آن، از بین بردن قبح روابط نامشروع، ترویج فرهنگ غربی، ناامید کردن هواداران انقلاب اسلامی در ایران و جهان و امید دادن به ضدانقلاب است.
حیدریان افزود: امروزه به برکت دفاع جانانه در جنگ تحمیلی، اهدای خون پاک شهدا و اعتقاد راسخ آنان در دفاع از ولایت و میهن اسلامی، شاهد سر بلندی و پیشرفت در تمام امور هستیم.
فرمانده سپاه ناحیه نکا یادآور شد: با نگاه به تاریخ پرعظمت انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، متوجه می‌شویم که با گذشت زمان حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع مقدس در تبعیت از ولایت و رهبری ثابت شده و به نوعی پیروزی ما در گرو اطاعت‌پذیری از ولایت مطلقه فقیه بوده است.
فرمانده سپاه نکا با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این باره اذعان داشت: افزایش نشست‌های بصیرت‌افزایی و توجه به ولایت‌مداری می‌تواند جامعه را از قرار گرفتن در منجلاب جنگ نرم و خودباختگی نجات دهد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول