اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانوان برتر کاراته قم مشخص شدند‌

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کاراته استان قم از مشخص شدن نفرات برتر پیکارهای کاراته بانوان قم در گرامیداشت روز دختر خبر داد.

بانوان برتر کاراته قم مشخص شدند‌
زهرا فخاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه رقابت‌های لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در راه است، اظهار کرد: برای همین منظور در نظر داریم برترین بانوان کاراته‌ کای قمی را آماده اعزام به لیگ دسته اول کشور کنیم.
وی که مسئولیت برگزاری مسابقات کاراته بانوان قهرمان استان قم نیز بر عهده دارد، افزود: برگزاری مسابقات بین باشگاهی به مناسبت روز دختر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چهار رده سنی بین دختران و بانوان کاراته کا صورت گرفت.
نایب رئیس هیئت کاراته استان قم خاطرنشان کرد: بانوان و دختران شرکت کننده در این دوره از رقابت‌ها در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در نهایت برترین‌های هر رده سنی معرفی شوند.
وی بیان کرد: کاراته کاهای نوجوان، جوان، امید و بزرگسال حاضر در این دوره از مسابقات در تمام رده‌های کمربندی و در هر دو بخش کاتا و کمیته در خانه کاراته واقع در مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم با یکدیگر رقابت کردند.
فخاری گفت: خوشبختانه سطح رقابت‌های کاراته بانوان قم در تمام رده‌های سنی بالا بود و در رقابت 115 کاراته کای شرکت‌کننده از بین کاراته کاهای بسیجی حاضر در این دوره از مسابقات، استعدادهای بسیار خوبی نیز شناسایی کردیم.
وی در ادامه به برترین‌های این دوره از پیکارها اشاره و تصریح کرد: بتول قبادی در بخش کمیته جوانان به مقام دوم رسید و در بخش کاتا زاهده عبدالهی در رده سنی بزرگسالان به مقام دوم دست یافت، این در حالی است که محدثه محمدزاده در رده سنی نوجوانان به مقام اول نائل شد.
نایب رئیس هیئت کاراته استان قم ادامه داد: همچنین سعیده برازنده پور در رده سنی جوانان به مقام سوم و فاطمه پناه زاده در رده سنی بزرگسالان به مقام اول این رقابت‌ها دست پیدا کردند، ضمن اینکه مسابقات کیفیت بسیار خوبی داشت.
وی در خصوص سطح این مسابقات تصریح کرد: حضور رویا هرمزی داور فرستاده شده از فدراسیون کاراته کشور در این مسابقات، موجب شد کیفیت این رقابت‌ها بسیار بالا بود، ضمن اینکه نفرات خوبی برای عضویت در تیم کاراته بانوان قم شناسایی شدند.
فخاری تصریح کرد: منتخبین ما به مسابقات لیگ دسته اول کاراته بانوان کشور که نیمه دوم مهر ماه به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود اعزام خواهند شد، ضمن اینکه همچنین‌ هاجر عبادی و نیره نصیری از جمله داوران بسیجی بودند که این بازی‌ها را قضاوت کردند.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول