اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول 4 سال گذشته صورت گرفت؛

احداث 5 هزار واحد مسکونی برای مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در طول پنج سال گذشته 5 هزار واحد مسکونی برای مددجویان زنجانی زیر پوشش این نهاد ساخته شده است.

احداث 5 هزار واحد مسکونی برای مددجویان زنجانی
بهرام ولی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی ساخته شده برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان از محل اعتبارات داخلی امداد، مشارکت‌های مردمی و اعتبارات ریاست جمهوری ساخته شده است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین تعدادی از واحدهای مسکونی نیز در قالب بهسازی و مقاوم‌سازی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد ساخته شده‌اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یادآور شد: در سال‌جاری نیز ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در نظر گرفته شده که در حال حاضر قسمتی از کارهای ساخت این واحدها از قبیل خرید زمین انجام شده است.
وی تصریح کرد: در‌صورتی‌که اعتبارات مورد نیاز این واحدهای مسکونی قبل از پایان فصل کاری تعلق گیرد، مسئولان ذی‌ربط در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان می‌توانند مقدار باقی‌مانده از واحدهای مسکونی را نیز بسازند.
ولی‌زاده تاکید کرد: واحدهای مسکونی ساخته شده برای مددجویان در قالب واحدهای روستایی و شهری در استان زنجان ساخته شده‌اند.
وی ادامه داد: مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تنها به حمایت مددجویان زیر پوشش این نهاد در بلکه در زمینه‌های مختلف کاری به حمایت از مددجویان می‌پردازد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان تصریح کرد: معاضدت‌های حقوقی از جمله مسائلی است که مسئولان ذی‌ربط در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به احقاق حقوق مددجویان زیر پوشش این نهاد می‌پردازند.
وی با بیان اینکه مردم و شهروندان می‌توانند علاوه بر مشارکت‌های عمومی به مشارکت‌های صنفی بپردازند، اضافه کرد: در حال حاضر نیز جامعه پزشکان که اقدام به ویزیت بیماران خارج از تعهدات موجود می‌کنند که همین امر یکی از همکاری‌های اصناف مختلف با این نهاد است.
ولی‌زاده همچنین با اشاره به اینکه در زمینه اشتغال نیز کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خدمات بسیاری را ارائه می‌دهد، اضافه کرد: در حال حاضر 50 درصد از مددجویان زیر پوشش این نهاد در چرخه اشتغال وارد شده‌اند.
وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های مشخص شده مقرر است برای 2هزار نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان اشتغال ایجاد شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورت اختصاص تسهیلات بانکی و اعتبارات لازم که در قالب سفر ریاست جمهوری مقرر شده، حتی بیشتر از میزان پیش‌بینی اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد ایجاد می‌شود.
انتهای پیام،/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول