اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور فرهنگی جوانان کمیته امداد:

کمیته امداد به 660 هزار دانش‌آموز خدمت رسانی می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور فرهنگی جوانان کمیته امداد امام خمینی گفت: این نهاد مقدس به بیش از 660 هزار دانش‌آموز و دانشجوی محصل خدمات تحصیلی و فرهنگی ارائه می‌دهد.

کمیته امداد به 660 هزار دانش‌آموز خدمت رسانی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، محمد مهربانیان اظهار داشت: از مجموع مددجویان مذکور 600 هزار نفر دانش‌آموز و 60 هزار نفر نیز دانشجو هستند که با تحصیل در مدارس استان‌ها و شهرستان‌ها از خدمات تحصیلی کمیته امداد برخوردار می‌شوند.
وی افزود: علاوه بر بهره‌مندی دانش‌آموزان و دانشجویان از خدمات تحصیلی، خدمات دیگری از جمله فرهنگی، اشتغال و خودکفایی، درمان، جهیزیه، آموزش، مشاوره و راهنمایی به آنان ارائه می‌شود.
مهربانیان خرید پوشاک، برگزاری همایش‌های دانشجویی، شرکت در برنامه‌های اردویی، همکاری در مناسبت‌های متعدد امداد، آماده سازی بستر اشتغال و به‌کارگیری آن‌ها در پست‌های مختلف را از جمله خدمات فرهنگی این نهاد به دانشجویان عنوان کرد.
وی تصریح کرد: هزینه ایاب و ذهاب برای دانش آموزان روستایی که مسافت طولانی تا محل مدرسه دارند، خرید نوشت افزار، برگزاری کلاس‌های تقویتی و برگزاری کلاس‌های کنکور از خدمات تحصیلی است که در طول سال به  دانش آموزی ارائه می‌شود.
مدیر کل امور فرهنگی جوانان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: همه ساله بیش از 120 هزار نفر دانش آموز از برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی کانون فرهنگی کمیته امداد برخوردار می‌شوند.
وی همچنین به برگزاری اردوهای تربیتی مددجویان  اشاره کرد و افزود: این نهاد همه ساله در راستای بالندگی مددجویان بیش از 70 هزار جوان و نوجوان را به اردو های تربیتی و فرهنگی اعزام می‌کند.
مهربانیان با بیان اینکه حضور و مشارکت مددجویان در برنامه‌های فرهنگی از اهمیت ویژه برخوردار است، گفت: این نهاد با اجرای این‌گونه برنامه‌ها در راستای توانمندسازی جوانان در عرصه‌های علمی، مهارتی و ورزشی تلاش می‌کند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول