اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 90 صورت می‌گیرد؛

ایجاد 5112 شغل در کمیته امداد اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون خود‌اشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان گفت: در سال جاری 5 هزار و 112 شغل توسط دولت در کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان ایجاد می‌شود.

ایجاد 5112 شغل در کمیته امداد اصفهان
حسن ملکوتی‌خواه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های خود‌اشتغالی در میان این قشر از جامعه اظهار کرد: مسئولان این کمیته همواره در راستای خود‌اشتغالی و توانمند‌سازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد حرکت می‌کنند.
وی به توانمند‌سازی مددجویان این کمیته در دهه چهارم کمیته امداد اشاره کرد و افزود: سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال جهاد اقتصادی نام‌گذاری شده و دهه توانمند‌سازی مددجویان با توجه به شعار همت، سلامت و توانمند‌سازی ‌ شکل گرفته است.
معاون خود‌اشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به ایجاد اشتغال توسط دولت در سال جاری، تصریح کرد: ایجاد دو میلیون و 500 هزار شغل در سطح کشور از برنامه‌های دولت ایران در سال جاری محسوب می‌شود و از این تعداد 500 هزار شغل به کمیته امداد امام خمینی (ره) سطح کشور اختصاص دارد.
وی به سهم استان در ارتباط با این موضوع اشاره کرد و ادامه داد: 5هزار و 112 شغل از سهمیه 500 هزار شغلی کمیته امداد سطح کشور برای اصفهان در نظر گرفته شده است.
ملکوتی‌خواه با اشاره به برنامه‌های این کمیته در راستای این موضوع تاکید کرد: با توجه به این موضوع سه نوع شغل برای خانواده‌های زیر پوشش این کمیته تعریف شده و توانمند‌سازی مددجویان همواره مورد توجه مسئولان این کمیته قرار دارد.
وی به شغل‌های تعریف شده در کمیته امداد اصفهان برای این خانواده‌ها اشاره کرد و بیان داشت: کار ‌انگیزی از موارد مطرح شده در راستای این موضوع بوده و در این شغل موضوع درآمد مددجویان کمیته مورد توجه است.
معاون خود‌اشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اضافه کرد: در این نوع شغل روحیه خانواده‌ها باز‌سازی می‌شود و کار ‌انگیزی با هدف رشد و حرکت خانواده‌های زیر پوشش کمیته به سوی افق‌های جدید زندگی در میان این قشر از جامعه ایجاد می‌شود.
وی به اجرای طرح توان‌افزایی در بین این خانواده‌ها اشاره کرد و افزود: خود‌اشتغالی و خود‌کفایی افراد زیر پوشش کمیته امداد به عنوان مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح محسوب می‌شود و توان‌افزایی با محور توانمند‌سازی خانواده‌ها در این کمیته ایجاد شده است.
انتهای پیام؛/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول