اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی آق‎قلا:

3701 خانوار آق‎قلا زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آق‎قلا گفت: 3 هزار و 701 خانوار این شهرستان زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

3701 خانوار آق‎قلا زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند
جواد وظیفه‎شناس امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه در سال جاری 12 پایگاه برای جشن عاطفه در سطح شهرستان فعال بوده است، اظهار داشت: 19 میلیون و 540 هزار و 500 ریال در جشن عاطفه‎ها کمک نقدی جمع‎آوری شده است.
وی کمک غیرنقدی در جشن عاطفه‎ها امسال را مبلغ 28 میلیون و 828 هزار ریال عنوان کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آق‎قلا کمک‎های مردمی از ابتدایی امسال تاکنون را 472 میلیون و 335 هزار و 500 ریال عنوان کرد و افزود: 818 حامی و 671 زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آق‎قلا است که مبلغ 450 میلیون و 549 هزار ریال حامیان از خارج کشور، تهران و حامیان شهرستانی کمک کردند.
وظیفه‎شناس، زکات جمع‎آوری شده شهرستان آق‎قلا را در سال جاری 3میلیارد و 39 میلیون و 50 هزار ریال اعلام کرد و گفت: زکات جمع‎آوری شده را صرف عمران و آبادانی روستاهای کمک‎کننده زکات صرف می‎شود.
وی همچنین زکات فطریه عید سعید فطر امسال شهرستان آق‎قلا را 451 میلیون و 763 هزار و 950 ریال عنوان کرد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آق‎قلا پرداختی مستمری شش ماه سال 1390 مستمری‎بگیران این شهرستان را 7 میلیارد و 908 میلیون و 330 هزار ریال است.
وظیفه‎شناس یکی از وظایف ذاتی کمیته امداد امام خمینی (ره) را حمایت از خانواده‎های مددجویان تحت پوشش این نهاد دانست و تصریح کرد: آمار کل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) شهرستان آق‎قلا (طرح شهید رجایی و امداد) 3 هزار و 701 خانوار است که یک‌هزار و 718 خانوار آن در طرح شهید رجایی و یک‌هزار و 983 خانوار در طرح امداد امام خمینی (ره)] شهرستان آق‎قلا قرار دارند.
وی با اشاره به کمک انجام گرفته شده به دانشجویان و دانش‎آموزان تحت پوشش این اداره افزود: امسال مبلغ 111 میلیون و 101 هزار و 300 ریال به دانشجویان و دانش‎آموزان تحت پوشش این اداره کمک شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آق‎قلا با اشاره به وام کارگشایی پرداختی به مددجویان زیر پوشش این اداره خاطرنشان کرد: تعداد 267 خانوار این شهرستان مبلغ 889 میلیون و 500 هزار ریال وام کارگشایی پرداخت شده است.
وظیفه‎شناس مبلغ پرداختی به 40 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت پوشش این اداره از ابتدای سال تاکنون را 712 میلیون و 115 هزار و 530 ریال اعلام کرد و گفت: این تسهیلات برای ایجاد کسب و کار، ایجاد دامداری، طرح‎های کشاورزی و صنایع دستی اختصاص یافته است.
انتهای پیام،/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول