اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مجتمع فرهنگی بهشهر هنوز تجهیز نشد؛

حساب‌های فرهنگ و ارشاد بهشهر زیر آب رفت

خبرگزاری فارس: باران شب گذشته تجهیزات واحد حسابداری اداره فرهنگ و ارشاد بهشهر را زیر آب برد.

حساب‌های فرهنگ و ارشاد بهشهر زیر آب رفت
به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، در صبح بارانی دیروز سری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زدیم و با تجمع چند نفر از همکاران این اداره در واحد دبیرخانه روبه‌رو شدیم.
صحبت‌های آنها حکایت از این داشت که باران شب گذشته واحد حسابداری را حسابی شست، وقتی وارد اتاق شدیم سقف خیس و چکه‌های باران و پاشیدگی رنگ روی کف و زمین آب گرفته از وضعیت اسف‌بار ساختمان فعلی اداره فرهنگ و ارشاد خبر می‌داد.
البته خدا رحم کرد که با وجود چکه کردن باران از کناره‌های چراغ‌های مهتابی اتصال برق و آتش‌سوزی رخ نداد.
یادمان هست که امسال در پنجمین روز از هفته دولت با حضور ولی الله فرزانه معاون برنامه ریزی استانداری و عباسعلی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین سید مهدی حسینی معاون فنی و اجرایی سازمان مسکن و شهرسازی مازندران، مجتمع فرهنگی هنری بهشهر تحویل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان شد.
باز یاد داریم که فرماندار بهشهر تلاش زیادی برای بهره‌برداری این پروژه در هفته دولت انجام داد و البته در آیین افتتاح آن گفته بود تا 10 روز دیگر تجهیزات آن کامل می‌شود ولی تا امروز خبری نشد. 9 سال پیش که کلنگ مجتمع فرهنگی هنری بهشهر به زمین خورد قرار بود حداکثر چهار ساله کار ساخت آن تمام شود، ولی در مقطعی از زمان دچار کندی سپس توقف شد به طوری که تا سال 89 تنها 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در این زمان بود که نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس دست به کار شد.
پیگیری‌های احمد علی مقیمی در کنار پیگیری‌های فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر به همراه همراهی ابراهیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منجر به این شد که پروژه در شش ماه گذشته به 95 درصد پیشرفت برسد و تا حدودی به مرحله تحویل موقت برسد.
تحویل موقت مجتمع فرهنگی هنری بهشهر تا حدود زیادی نگرانی‌های هنرمندان را برطرف کرد به طوری که باعث شد تا دومین جشنواره تئاتر جوان مازندران به میزبانی بهشهر در همین مجتمع با حضور شاه‌آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.
قول مساعد معاون وزیر برای ساخت خانه تئاتر بهشهر و حتی تامین بودجه آن یکی از دستاوردهای میزبانی جشنواره تئاتر بود البته این را گفتنی است که مراسم کلنگ‌زنی خانه تئاتر بهشهر چند ماه پیش انجام شد.
امیدواریم مسئولان هر چه زودتر نسبت به تجهیز و رفع کامل نواقص مجتمع فرهنگی هنری بهشهر اقدام کنند تا پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد به زودی از ساختمان قدیمی و فعلی به خانه خود اسباب‌کشی کنند و نباشد صبح یکی از روزها کارمند اداره با اسناد و مدارک و تجهیزات و سقف خیس و آب گرفته روبه‌رو شود.
ساختمان فعلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر ساختمان قدیمی فرمانداری است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول