اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان نکا خبر داد:

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران نکا پس از بارندگی شدید

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان نکا با اشاره به بارش باران شب گذشته در این شهرستان گفت: بارش باران خسارت جدی نداشت، اما به دلیل سیل خیز بودن منطقه، ستاد بحران نکا در آماده باش کامل است.

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران نکا پس از بارندگی شدید
محمد محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: با وجود بارش باران شدید در شب گذشته و صبح امروز در شهرستان نکا، تمام راه‌های مواصلاتی نکا باز است و مشکلی در تردد وجود ندارد.
وی عنوان کرد: بارش باران برخی از روستاها با قطع برق مواجه کرد که اکنون برطرف شده و هیچ مشکلی در راه‌های ارتباطی، برق رسانی و آب منطقه وجود ندارد و بروز خسارت چشمگیر هنوز در منطقه گزارش نشده است.
محمدیان با اشاره به بارش  باران در مناطق کوهستانی یادآور شد: به دلیل صعب‌العبور بودن مناطق کوهستانی اکنون باید تردد کمتری در این راستا انجام شود که با حضور ماموران راهداری، مشکل خاصی وجود ندارد.
وی بریده شدن سر شاخه‌های درختان، آب گرفتگی معابر، قطع برق در برخی از روستاها در مدت کوتاه، خسارت جزیی به برخی دامداری‌ها از قبیل برداشته شدن سقف به دلیل باد شدید و توفان را از عمده خسارت‌های فعلی در نکا گزارش کرد.
محمدیان با اشاره به لغزندگی و عدم دید کافی در برخی مسیرهای منتهی به روستاهای هزارجریب نکا خواستار دقت در امر رانندگی و در صورت امکان عدم تردد به این مناطق شد.
این مسئول گفت: اکیپ‌های ویژه راهداری، برق‌رسانی و امداد در منطقه کوهستانی به صورت آماده ‌باش فعالیت دارند تا در موارد ضروری وارد عمل شده، ولی در حال حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد.
دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان نکا با اشاره به مهار آب‌های سطحی در سطح شهر نکا خاطرنشان کرد: با مدیریت درست در امر مهار آب، در مناطقی که در معرض آبگرفتگی معابر قرار داشتند با هدایت به‌ موقع آب‌های سطحی مهار شده و در سطح شهر مشکلی در این باره مشاهده نمی‌شود.
محمدیان با بیان اینکه آبگرفتگی در برخی از محورهای شهرستان به‌زودی برطرف می‌شود، اذعان داشت: برنامه‌ریزی لازم در این راستا انجام شده و با تزریق به موقع اعتبارات، این مشکلات نیز برطرف می‌شود.
انتهای پیام،/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول